Gå til innhold

Sapphire eller EVGA kort?

Dejan

Anbefalte innlegg

Valget mitt står mellom:

Sapphire R9 290X Tri-X 4GB eller EVGA GTX 780 Classified 3GB

http://www.dustinhome.no/product/5010780177/sapphire-radeon-r9-290x-tri-x-4gb-pci-e-hdmi-dvi-dp/

https://www.komplett.no/evga-geforce-gtx-780-3gb-classified-cuda/792256

Har gjort en del research og det virker som om det er små forskjeller mellom standard GTX 780 og R9 290X: Standard R9 290X skårer litt bedre, men dette er spillavhengig hvis jeg har forstått det riktig.

Når det gjelder kortene jeg refererer til så er EVGA Classified bedre å overklokke virker det som, men jeg er ingen ekspert.

Hvilket kort ville du valgt mellom disse 2? eller er det mer lurt å vente til Jul og heller kjøpe da et kort til ca 4500kr?

Endret av Dejan
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Dette er oppsettet mitt

P8Z68-V PRO

I5 2500K 4.5GHz

CORSAIR 8GB 1600MHZ CL9

HX 750W

Noctua NH-D14

Fratial Design R3

Hvis jeg kjøper 780 classy og overklokker, trenger jeg noe annet til kjøling eller holder det med det jeg har?

Du kommer langt med stock kjøling :) Men tar litt tid å lære seg å overklokke med volt osv :) tar et par dager før du finner 24/7 overklokk :) Gøy er det også :)

P8Z68-V PRO

I5 2500K 4.5GHz

CORSAIR 8GB 1600MHZ CL9

HX 750W

Noctua NH-D14

Fratial Design R3

Hvis jeg kjøper 780 classy og overklokker, trenger jeg noe annet til kjøling eller holder det med det jeg har?

Du kommer langt med stock kjøling :) Men tar litt tid å lære seg å overklokke med volt osv :) tar et par dager før du finner 24/7 overklokk :) Gøy er det også :)

tar par dager for nooons å finne 24-7 overclock :p...oss andre tar det 20 min :p

P8Z68-V PRO

I5 2500K 4.5GHz

CORSAIR 8GB 1600MHZ CL9

HX 750W

Noctua NH-D14

Fratial Design R3

tar par dager for nooons å finne 24-7 overclock :p...oss andre tar det 20 min :p

Da har du ikkje overklokket høyt nok :p

• Liker 1

P8Z68-V PRO

I5 2500K 4.5GHz

CORSAIR 8GB 1600MHZ CL9

HX 750W

Noctua NH-D14

Fratial Design R3

:yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...