Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hadde vel følt meg mindre dum.. Anonymous poster hash: 72b0f...e66

Vel, er det hans oppgave i livet å få deg til å føle deg mindre dum uavhengig av hvordan du behandler ham med andre ord?

Jaja. Du behandler jo folk slik du mener dem fortjener å bli behandlet vel.

Ps. Den kommentaren der stakk skikkelig, men jeg fortjener det vel. Uavhengig av hva du mente ned det.Anonymous poster hash: 72b0f...e66

Tja. Slik jeg ser det er det vel mulig å mene 4-5 forskjellige ting med den kommentaren.

Så du får tolke den som du vil!

Og personlig, i slike situasjoner, har jeg nå fått NULL forventninger, til noe som helst.

Og dette vil jeg nok anbefale andre å ha også. Og en bør hvert fall ikke ha forventninger rundt noe som helst når alt du gjør er bare å kreve dine egne premisser for kontakten.

For hvor mye/lenge tror du folk gidder å prøve å tilpasse seg deg og dine behov når du selv gir blanke faen i å prøve å møte dem på halvveien?

Jaja, det var det ekteskapet. Klarte ikke ha svart samvittighet lenger så jeg sa det som det var. Ektefellen min fortjener bedre enn meg.Anonymous poster hash: 72b0f...e66

Jaha? Og hva, nøyaktig, er det som er over nå da? Jeg kan ikke si jeg er så veldig overbevist akkurat.

Anonymous poster hash: a9b14...4a1

Hva vet du om hvordan jeg behandler ham?

Hvordan kan du si at kontakten foregår på mine premisser?

Møtes på halvveien? Det har aldri blitt ytret noe ønske om å gjøre ting annerledes, og jeg har dermed aldri avvist å møtes på halvveien.

Overbevist? Hva skal du overbevises om, og hvorfor skal jeg måtte overbevise deg om noe som helst?

Og bare for å ha sagt det. Det har aldri vært jeg som har satt noe premisser mellom oss.

Vet ikke hvilke problemer du har/har hatt med noen, men det trenger ikke projiseres over på meg. Du vet null og niks om min situasjon.

Anonymous poster hash: 72b0f...e66

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva vet du om hvordan jeg behandler ham?

Møtes på halvveien? Det har aldri blitt ytret noe ønske om å gjøre ting annerledes, og jeg har dermed aldri avvist å møtes på halvveien.

Overbevist? Hva skal du overbevises om, og hvorfor skal jeg måtte overbevise deg om noe som helst?

Og bare for å ha sagt det. Det har aldri vært jeg som har satt noe premisser mellom oss.

Vet ikke hvilke problemer du har/har hatt med noen, men det trenger ikke projiseres over på meg. Du vet null og niks om min situasjon.Anonymous poster hash: 72b0f...e66

Her var det mye informasjon gitt til min opplysning.

Men kanskje jeg blander deg med en annen bruker da? :)

For jeg vet jo tydeligvis null og niks om situasjonen.

Og du trenger absolutt ikke å overbevise meg om noe som helst. Som nevnt, så har jeg overhodet ingen forventninger what so ever, men det betyr jo ikke at jeg er overbevist heller akkurat.

For alt jeg vet kan du jo bare være et troll og alt du skiver her inne er bare piss. Som et skuespill for publikum, for dem som kjøper det.

Lenke til kommentar

Virkelig? Har det aldri blitt ytret noe ønske om at det var ønskelig å gjøre ting annerledes?

Eller har det ikke blitt repetert i det uendelige fordi det generelt ikke er så spesielt hyggelig å mase om det samme hele tiden når man egentlig aldri får noe særlig respons eller svar på det, bortsett fra det åpenbare da.

Fordi å ikke svare på noe er jo også et svar. Ikke sant?

Lenke til kommentar

Hvordan kan du si at kontakten foregår på mine premisser?Møtes på halvveien? Det har aldri blitt ytret noe ønske om å gjøre ting annerledes, og jeg har dermed aldri avvist å møtes på halvveien.

Virkelig? Har det aldri blitt ytret noe ønske om at det var ønskelig å gjøre ting annerledes?

Eller har det ikke blitt repetert i det uendelige fordi det generelt ikke er så spesielt hyggelig å mase om det samme hele tiden når man egentlig aldri får noe særlig respons eller svar på det, bortsett fra det åpenbare da.

Fordi å ikke svare på noe er jo også et svar. Ikke sant?

Nei, det har virkelig aldri blitt ytret noe ønske om å gjøre ting annerledes. Kollegaen min ville aldri ha presset på for at jeg skulle være utro.

Lenke til kommentar

Vel. Du er vel neppe den jeg trodde du var. Og hvis du hadde vært, så hadde du vel neppe klart å være ærlig om det. Så alt i alt, spiller det noen rolle?

Nei, da er det neppe meg du tenkte på.. Jeg er ærlig så langt det lar seg gjøre.

Lenke til kommentar

Nei, det har virkelig aldri blitt ytret noe ønske om å gjøre ting annerledes. Kollegaen min ville aldri ha presset på for at jeg skulle være utro.

Hmmm....? Misforstå meg rett da. Nei, jeg mente ikke noe utroskap. Men jeg kan jo forstå hvordan du skulle tro det siden det har blitt nevnt tidligere i tråden. Og jeg er ganske sikker, vel så sikker jeg kan bli, på at kollegaen din ikke ville ha prøvd å ta noe initiativ til den slags heller.

Nei, jeg mente nok noe annet. For kan det være at det finnes ganske mye (annet) som kunne ha blitt gjort annerledes, uten at det egentlig hadde kunne påvirke utfallet og dere ville endt opp der dere er nå uansett?

Nei, da er det neppe meg du tenkte på.. Jeg er ærlig så langt det lar seg gjøre.

Og det er jo hyggelig å høre da. Ærlighet varer jo.

Men ja, nei, du er nok neppe den jeg tenkte på uansett. Jeg har helt glemt hvem og hvordan den person jeg tenkte på var til begynne med. Og det inntrykket jeg hadde da av den personen er nok ikke det samme inntrykket jeg sitter igjen med i dag.

So.. no hard feelings. :)

Lenke til kommentar

Virket som du hadde veldig sterke meninger og tanker om temaet, så hva vet vel jeg :)

Sterke meninger, virket det som? Tja, du skulle bare ha visst da. :)

Og hvis det er noen trøst, så vet jeg ikke stort om hvordan tilstandene er i mitt tilfelle heller, hos den andre parten. Kommunikasjon oss i mellom er ikke den tingen vi er best på akkurat.

Men folk har jo alltid en magefølelse, selv om den tar feil noen ganger og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...