AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Vi får se hva som skjer.. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Når det er en slags hevn-aksjon for hva mannen din gjorde trenger du ikke komme hit og spørre Så lenge man ikke blir tatt angrer man ikke på utroskap heller så du får være en luring Anonymous poster hash: bd7ce...058 Eh.. Jeg har ingen planer om å være utro. Jeg tror forøvrig at man fint kan angre uten å bli tatt. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Vi får se hva som skjer..Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Huff. Ja, vi får vel det.. Hva skal det bety? Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Hva skal det bety? Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Huff, nei, jeg vet ikke. Hva skal alt annet bety? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Hva skal det bety? Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Huff, nei, jeg vet ikke. Hva skal alt annet bety? Haha, Sorry at jeg ler, men iblant virker det som om du har egne issues.. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Haha, Sorry at jeg ler, men iblant virker det som om du har egne issues.. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Le i vei. Jeg er riktig nok ingen komiker, men å skape en latter er sjeldent å forakte. Og egne issues ja? Du er vel ikke overrasket? Eller henger du stort sett kun blant perfekte mennesker? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Joda, men det virker som det ligger mer bak det du skriver enn bare generell svada Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Huff. Du leser meg jo som en åpen bok.Du har vel ikke hørt stemmen min i hodet ditt noen ganger når jeg har sendt over noen tanker og tilfeldigvis? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Huff. Du leser meg jo som en åpen bok. Du har vel ikke hørt stemmen min i hodet ditt noen ganger når jeg har sendt over noen tanker og tilfeldigvis? Oi! Var det virkelig deg? Jeg trodde det var noe jeg bare innbilte meg... Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Oi! Var det virkelig deg? Jeg trodde det var noe jeg bare innbilte meg... Hvem ellers? Eller, det er jo ikke sikkert at det bare har vært meg, og at du ikke har innbilt deg noe på egenhånd i tillegg vel. Men huff, for et sammentreff uansett. For når du svarte på disse tankene, så trodde jeg at det var noe jeg bare innbilte meg... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2014 Oi! Var det virkelig deg? Jeg trodde det var noe jeg bare innbilte meg... Hvem ellers? Eller, det er jo ikke sikkert at det bare har vært meg, og at du ikke har innbilt deg noe på egenhånd i tillegg vel. Men huff, for et sammentreff uansett. For når du svarte på disse tankene, så trodde jeg at det var noe jeg bare innbilte meg... Wow! Enda godt at det ikke bare var noe vi innbilte oss Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
Skallekos Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Wow! Enda godt at det ikke bare var noe vi innbilte oss Huff, ja. Wow, kan man og si. Skulle tatt seg ut. Tenk da, om vi var så snevre og lite utviklet at vi ikke klarte å se forbi den muligheten at det ikke bare var noe vi innbilte oss. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Sukk. Lite progresjon å spore her. På et generelt plan så føler jeg meg bedre, men når det gjelder kollegaen min så har det vel blir både bedre og verre alt etter som hvordan man ser på det. Jeg føler meg forelsket. Tenker masse på hva kollegaen min driver med på fritiden. Lurer på om følelsene mine er gjengjeldt i en eller annen grad. Det er et spørsmål jeg har spurt direkte, og fått et slags svar på, men jeg vet ikke om det er et forsøk på å skjerme seg. Egentlig så burde det jo ikke spille noen rolle, siden jeg uansett er opptatt, men egoet mitt råder igjen.. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Same shit, different day! Og jeg tviler i grunn ganske sterkt på at han klarer å gjengjelde følelsene dine, om så han hadde lyst eller ei, men som du sier, spiller det noen rolle da? Anonymous poster hash: a9b14...4a1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Same shit, different day! Og jeg tviler i grunn ganske sterkt på at han klarer å gjengjelde følelsene dine, om så han hadde lyst eller ei, men som du sier, spiller det noen rolle da? Anonymous poster hash: a9b14...4a1 Hadde vel følt meg mindre dum.. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Same shit, different day! Og jeg tviler i grunn ganske sterkt på at han klarer å gjengjelde følelsene dine, om så han hadde lyst eller ei, men som du sier, spiller det noen rolle da? Anonymous poster hash: a9b14...4a1 Ps. Den kommentaren der stakk skikkelig, men jeg fortjener det vel. Uavhengig av hva du mente ned det. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2014 Jaja, det var det ekteskapet. Klarte ikke ha svart samvittighet lenger så jeg sa det som det var. Ektefellen min fortjener bedre enn meg. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 (endret) Jaja, det var det ekteskapet. Klarte ikke ha svart samvittighet lenger så jeg sa det som det var. Ektefellen min fortjener bedre enn meg. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Virkelig? Synd. Men i så fall, gå for kollegaen din. Ikke gi opp Endret 16. mars 2014 av Aiven Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Hadde vel følt meg mindre dum.. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Vel, er det hans oppgave i livet å få deg til å føle deg mindre dum uavhengig av hvordan du behandler ham med andre ord? Jaja. Du behandler jo folk slik du mener dem fortjener å bli behandlet vel. Ps. Den kommentaren der stakk skikkelig, men jeg fortjener det vel. Uavhengig av hva du mente ned det.Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Tja. Slik jeg ser det er det vel mulig å mene 4-5 forskjellige ting med den kommentaren. Så du får tolke den som du vil! Og personlig, i slike situasjoner, har jeg nå fått NULL forventninger, til noe som helst. Og dette vil jeg nok anbefale andre å ha også. Og en bør hvert fall ikke ha forventninger rundt noe som helst når alt du gjør er bare å kreve dine egne premisser for kontakten. For hvor mye/lenge tror du folk gidder å prøve å tilpasse seg deg og dine behov når du selv gir blanke faen i å prøve å møte dem på halvveien? Jaja, det var det ekteskapet. Klarte ikke ha svart samvittighet lenger så jeg sa det som det var. Ektefellen min fortjener bedre enn meg.Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Jaha? Og hva, nøyaktig, er det som er over nå da? Jeg kan ikke si jeg er så veldig overbevist akkurat. Anonymous poster hash: a9b14...4a1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Du uttaler deg ganske bastant til å ikke vite særlig om situasjonen. Anonymous poster hash: 72b0f...e66 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 Var det alt du klarer å svare på det? Vel, vær gjerne så vennelig å opplys meg da? Hvilke områder er det jeg tar feil på? Anonymous poster hash: a9b14...4a1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå