Entity extraction Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har et sapphire radeon 9700 pro UE Det er bare et par måneder gammelt og har funket som bare det. I det siste har det skjedd ting, plutselig er det noen merkelige farger og annet i oppstarten, og i dag med 12 timers mellomrom så har XP "klart" å hente seg inn etter feil. Følgende tenkst finnes i event viewer: "The driver ati2dvag for the display device DeviceVideo0 got stuck in an infinite loop. This usually indicates a problem with the device itself or with the device driver programming the hardware incorrectly. Please check with your hardware device vendor for any driver updates." Driver versjonen jeg bruker er 6.14.10.6343 Ellers består kassa av: 4 x 120Gb WD 1 x 160Gb Wd 1 x 80Gb Wd 1 x 120Gb WD usb 2.0 ekstern Sb audigy 2 512 Mb corsair 3500 Ram Plextor brenner Promise raid controller (tror jeg) MSI 875P NEO-LSR Hovedkort Chieftec server tower Enermax 350W strømforsyning skjerm, høytalere,headsett,printer,scanner, og andre ting og Sapphire radeon kortet da Ringte startit i dag, og fikk beskjed om at de måtte få inn kortet til test.(for hvor lenge da? nei det vet de ikke) Spørsmålet mitt er: Er det noen som kjenner igjen denne typen feil? Jeg har ikke gjort noe for å evt. rette på ting, tenker da på driver update, bios osv. Takker og bukker for ideer og løsninger. V Lenke til kommentar
NULL Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Vet ikke helt hva 6.14.10.6343 tilsvarer, men jeg hadde dette problemet med et flere kort tidligere -- kjørte vel da bl.a. Catalyst 3.2 og 3.4. Ikke hatt problemet i det siste imidlertid. Prøvd Cat 3.8 som kom i går? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har sett problemet før, men på en Dell Inspiron 8200 med Radeon M9 kort. Det løste seg med nyere skjermkortdrivere. Prøv en fullstendig avinstallering av drivere og installering av de nyeste. Burde funke... EDIT: ok, flotte farger i oppstarten, ja... Kjør opp AGP volten litt. Hvis ikke det hjelper er det bare å sende det inn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå