F9F7 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hei, Jeg skulle veldig gjerne hatt outlook fellesmapper på mobil. Er det noen som vet om dette fungerer? Hvordan setter man opp dette i så fall ? Setter pris på tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Må nok kjøpe/laste ned en egnet applikasjon. Alternativt bruke OWA. Endret 7. mars 2014 av c7Nn Lenke til kommentar
F9F7 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Hei, takk for rask tilbakemelding. Vet du hvilken app som kan har oppsett for dette? Hva er OWA? Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hei, takk for rask tilbakemelding. Vet du hvilken app som kan har oppsett for dette? Hva er OWA? OWA = Outlook Web App Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hei, takk for rask tilbakemelding. Vet du hvilken app som kan har oppsett for dette? Hva er OWA? For hvilket OS? Outlook Web App ja. Lenke til kommentar
F9F7 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Hei, takk for rask tilbakemelding. Vet du hvilken app som kan har oppsett for dette? Hva er OWA? For hvilket OS? Outlook Web App ja. Hei, Jeg bruker android. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hei, takk for rask tilbakemelding. Vet du hvilken app som kan har oppsett for dette? Hva er OWA? For hvilket OS? Outlook Web App ja. Hei, Jeg bruker android. Har ingen til Android. Du kan jo prøve et google søk på "exchange public folders android" e.l, hvis ingen kommer med noe forslag her. Fint hvis du melder tilbake hvis du finner en som fungerer Lenke til kommentar
sogndal94 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Du kan ta ein titt på https://play.google.com/store/apps/details?id=com.codetwo.exchangefolders Har ikkje testa den sjølv, grunna at eg er svært fornøgd med nokiaen min, men blei anbefalt av gjengen på spicework. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Du kan slå på imaps på server og bruke denne metoden: http://www.ist.aau.dk/guides/ist-services/mail/shared-mailbox/android/#.Uxp1QEA165d (samme metode funker på iphone/pad) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå