Kizza89 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Heisann, kjøpte meg idag en ps3 kontroll til Injustice gods among us på steam. Men har problemer med å få den til å fynke i spiller. Den fynker helt perfekt i steam sitt OS til kontroll, men i spiller virker ingen av knappene kun analogene MEN prsser "ned" konstant av seg selv. Noen som har hatt et lignende problem selv eller vet hvordan dette fikses? Håper noen klarer å hjelpe meg, var SKAMMKLAR for gaminghelg med ny kontroll å greier! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Du kan prøve Motionjoy. Det emulerer gamepaden, og burde fungere. Bare vær obs på at det kan være vanskelig å få til å bruke en trådløs PS3-kontroller på PC. Merkelig nok funker en med kabel fint, stort sett. En PS4-kontroller skal i teorien funke mye bedre, men har ikke testet det selv. Har derimot en XB360-kontroller (med kabel), og den funker helt fint. Btw om du kjøpte en trådløs, kan du kanskje ta den ned til butikken og bytte inn i en med kabel? Litt kjipt, men som sagt burde det funke mye bedre, etter hva jeg har hørt. Endret 8. mars 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Prøv SCP-pakken: http://forums.pcsx2.net/Thread-XInput-Wrapper-for-DS3-and-Play-com-USB-Dual-DS2-Controller Skal gi problemfri bruk av ds3 på pc. Krever at man dedikerer en bluetoothkontroller til den, men funker knallgodt når det er satt opp. PS4-kontroller fungerer "enklere" - men fremdeles er det jo sånn at den ikke fungerer like godt som en 360-kontroller. (Kun dinput, ikke xinput, og man må ha wrappere eller andre løsninger.) - jeg bruker SCP på ds4-en min, og er godt fornøyd. Ikke like plug & play som 360-kontrollerne mine, men nære nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå