Gå til innhold

Problemer med PS3-kontroll til bruk med Injustice (PC)

Anbefalte innlegg

Heisann, kjøpte meg idag en ps3 kontroll til Injustice gods among us på steam. Men har problemer med å få den til å fynke i spiller. Den fynker helt perfekt i steam sitt OS til kontroll, men i spiller virker ingen av knappene kun analogene MEN prsser "ned" konstant av seg selv. Noen som har hatt et lignende problem selv eller vet hvordan dette fikses?

Håper noen klarer å hjelpe meg, var SKAMMKLAR for gaminghelg med ny kontroll å greier! :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan prøve Motionjoy. Det emulerer gamepaden, og burde fungere. Bare vær obs på at det kan være vanskelig å få til å bruke en trådløs PS3-kontroller på PC. Merkelig nok funker en med kabel fint, stort sett. En PS4-kontroller skal i teorien funke mye bedre, men har ikke testet det selv. Har derimot en XB360-kontroller (med kabel), og den funker helt fint.

Btw om du kjøpte en trådløs, kan du kanskje ta den ned til butikken og bytte inn i en med kabel? Litt kjipt, men som sagt burde det funke mye bedre, etter hva jeg har hørt.

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Prøv SCP-pakken:

http://forums.pcsx2.net/Thread-XInput-Wrapper-for-DS3-and-Play-com-USB-Dual-DS2-Controller

Skal gi problemfri bruk av ds3 på pc. Krever at man dedikerer en bluetoothkontroller til den, men funker knallgodt når det er satt opp.

PS4-kontroller fungerer "enklere" - men fremdeles er det jo sånn at den ikke fungerer like godt som en 360-kontroller. (Kun dinput, ikke xinput, og man må ha wrappere eller andre løsninger.) - jeg bruker SCP på ds4-en min, og er godt fornøyd. Ikke like plug & play som 360-kontrollerne mine, men nære nok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...