Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hei. Kjøpte meg Malwarebytes for noen måner siden, men det er noe jeg irriterer meg grønt over. Jeg spiller en del spill, og da popper plutselig Malwarebytes opp. Det jeg lurer på er om det er mulig å få programmet til å gjøre scanning osv uten at det popper opp, og ødelegger spil økta mi. Er det noen innstillinger som jeg eventuelt har oversett? Bruker Malwarebytes og MSE, hvorav Malwarebytes brukes til sanntid, og MSE brukes til ordinær scanning av PCen. Takk for svar! Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) General Settings -> Notifications -> Disabled ? Endret 7. mars 2014 av mobile999 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 General Settings -> Notifications -> Disabled ? Ser ikke den instillingen jeg: Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 http://forums.majorgeeks.com/showpost.php?s=a1d0affe8af14dabc84693816fe9b8d1&p=1734319&postcount=4 ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 http://forums.majorgeeks.com/showpost.php?s=a1d0affe8af14dabc84693816fe9b8d1&p=1734319&postcount=4 ? Nei. Jeg snakker ikke om blokering, men jeg snakk om Malwarebytes som popper opp når skanning begynner, noe som ikke er et problem med f.eks MSE. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Gå inn på scheduler settings under settings, velg edit på de schelues som er satt opp og huk av for flash scan after update og tool tip after update? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Gå inn på scheduler settings under settings, velg edit på de schelues som er satt opp og huk av for flash scan after update og tool tip after update? Det gjelder vel bare for updates, og ikke for å skanne.. Da får jeg heller bare forandre på det slik at jeg får en scan sent på kvelden, så slipper jeg popup. Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ser ut til at jeg ikke har sett "perform scheduled scan silently from system account". Den skal vist gjøre det slik at det ikke popper opp. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ah, så du har en scan satt opp en gang per dag, men hvis du bruker MBAM som sanntid, hvorfor driver du å scanner hele tiden da? Manuelle scans en gang når du føler for det er nok så lenge du ikke klikker deg innpå alt mulig rart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ah, så du har en scan satt opp en gang per dag, men hvis du bruker MBAM som sanntid, hvorfor driver du å scanner hele tiden da? Manuelle scans en gang når du føler for det er nok så lenge du ikke klikker deg innpå alt mulig rart. Liker å være på den sikre siden. Har alltid en som går å skanner kl 19:00, men har nå forandret det til 21:00 sånn at den ikke forstyrrer meg dersom jeg spiller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå