smort1 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Smalt & svalt! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ja de er smale disse gatene.Men det er nok en fin opplevelse og mye og ta bilder av Svein. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Nå fikk jeg lyst til å rømme fra kuling og regn, og dra til 'dine' eksotiske omgivelser... likte dette bilde Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Ja de er smale disse gatene.Men det er nok en fin opplevelse og mye og ta bilder av Svein. Takker, Kai Petter! Endret 7. mars 2014 av smort1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Nå fikk jeg lyst til å rømme fra kuling og regn, og dra til 'dine' eksotiske omgivelser... likte dette bilde Takker, Torhild! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Et fint reisedokument Svein God helg !!!! Hilsen Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Et fint reisedokument Svein God helg !!!! Hilsen Leif Takker, og god helg, Leif! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Flott bilde av gatemiljø på en øy som jeg bare må tilbake til. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Flott bilde av gatemiljø på en øy som jeg bare må tilbake til. Takker, Pentaxen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Fikk flashback til Cinque Terre i Italia hvor gatene også er lange og smale. Det har felles -god mat - fin temperatur og masse flotte fotomotiver. Dette er et bilde som varmer når vinterregnet bøtter ned. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Fikk flashback til Cinque Terre i Italia hvor gatene også er lange og smale. Det har felles -god mat - fin temperatur og masse flotte fotomotiver. Dette er et bilde som varmer når vinterregnet bøtter ned. Takker, Alec! Har begynt å lengte til sydligere breddegrader, og årets tur er bestilt. Gleder meg stort! Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Et fint reisedokument Svein God helg !!!! Hilsen Leif Takker, og god helg, Leif! Har du glemt mine flotte bilde? Haha ;-)))))) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Et fint reisedokument Svein God helg !!!! Hilsen Leif Takker, og god helg, Leif! Har du glemt mine flotte bilde? Haha ;-)))))) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg