siimen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Eg kjøpte meg en ny pcen til jul, men har lite plass på pcen, og har en bærbar med ca 600 gb. Er det mulig og overføre ram eller minne på noe mulig måte? Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dette var veldig uklart utrykt. Men hvis problemet ditt er at harddisken begynner å bli full så kan du vel bare sette inn en større disk eller bruke en ekstern disk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hva slags bærbar er det? Er det en med to disker eller ssd/hdd-kombo? Evt. om den er partisjonert teit. Mange som klager over lite plass når de har all plass i verden på en annen partisjon fordet de ikke vet hvordan de lagrer der. Men det er litt uklart hva du egentlig mener. Lenke til kommentar
memberid-323818 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 HVA ER HDCP og hva gjør det? Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Hvis du har fylt opp 600GB siden jul har du stått på. Lener litt mot sedsberg, at du ikke utnytter din kapasitet. Har du fylt opp disken(e) dine kan du lett sette inn en større en, men med tanke på at maskinen er ny så vil jeg ikke anbefale at du tukler med dette og bryter garantien. Finn først ut om du faktisk har fylt opp 600GB (Har du så enormt med film og musikk??). Hvis dette er tilfelle kan du sette opp f.eks en NAS i hjemmet ditt, med flere TB lagringsplass. FreePCHelper Veldig offtopic du spør her da. HDCP har ikke noe å gjøre med CP meg bekjent, tross sig'en til sedsberg. Har en kompis med CP, og han har iallfall ikke snakket noe om "høy densitet" av dette .. Men jeg kan jo ta feil. Endret 8. mars 2014 av Kyrre S. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 HDCP = High Definition Content Protection. Kryptering av "HDMI"-signal. Noe som lager knot med en del skjermer og HDMI-switcher. Samt gjør at man ikke kan ta opp et HDMI-signal uten videre. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Genialt at lagrinsplassproblematikken til OP ble løst av litt løs prat om digital kryptering og forstyrrelse av muskelkontroll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå