Maxiraze Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 For noen dager siden begynte maskinen og dobbeltklikek av seg selv, altså når jeg egentlig enkeltklikker med venstre musetast så dobbeltklikker den i stede.Sykt irriterende når jeg feks skal se film på feks youtube, at jeg starter filmen for så og stoppe den direkte etterpå.Noen som har aning hva dette kan være. Har prøvd å avinstallere musa og plugge den i på nytt men hjalp ikke.Har windows 8 og Razer Deathadder Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Kan jo være feil på musa. Prøvd en annen mus? Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Nei, har ingen annen mus og teste Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Det er et sykt irriterende problem ja! Hadde det selv for en 2-3 måneder siden. Som en "midlertidig" nødløsning loddet jeg bare på en kondensator i parallell over museknappen. Husker ikke verdien på kondensatoren i øyeblikket, men noe ala 100nF tipper jeg. Det hjalp mye, men ikke 100%. Jeg får fortsatt noen få dobbeltklikk (skulle nok tatt en litt større kondis), men det er på langt nær så plagsomt lengre. Men det er nok selve knappen som har blitt gåen, så en utskiftning hadde vært bedre (eller ny mus da). (Btw det er ikke en optimal løsning å ha kondensatorer i parallell over knapper bare så det er sagt, hverken for knapp og kondensator. Men det hjelper mot prell så lenge det varer). Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 ja frykter at jeg må skifte mus. Må få testet en annen snart Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Demonter den, ta en veldig liten tapebit oppå museklikket, så løser det seg. Typisk noe ala Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 teste musen min på en annen maskin. Der var problemt langt fra like voldsomt, skjedde bare engang i blant Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Dette er et typisk problem for deathadder/razer. Har skjedd med 2 stk hos meg. Det har skjedd etter halvannet års bruk. Du kan demontere den og rense switchene, men problemet kommer tilbake etter et par måneder. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Dette er et typisk problem for deathadder/razer. Har skjedd med 2 stk hos meg. Det har skjedd etter halvannet års bruk. Du kan demontere den og rense switchene, men problemet kommer tilbake etter et par måneder. Det er typisk alle PC-muser. De blir utslitt. En slitedel. Noen varer lengre enn andre riktignok. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 17. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2014 av en eller annen grunn forsvant problemet uten at jeg gjorde noe som helst.Får se hvor lenge der varer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå