Gjest medlem-169651 Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Ja, jeg vet det ikke finnes, men ifølge en annonse på Finn, så kommer dette Yashica nettbrettet med Android versjon 6. Har kontaktet Finn angående dette, fordi jeg anser dette som svindel, men har ikke blitt hørt. Googlet dette nettbrettet og har kommet frem til at dette er prakket på masse godtroende tullinger i syden av sleipe selgere. Uten at det er riktig å selge det på denne måten for det. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=47036274 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Ultra HD hdmi, faktisk, og ultra HD hybrid hard drive...? Edit: hvor mye fettflekker er det mulig å få på en tab egentlig? Mulig de greiene i bakgrunnen forklarer noe. Endret 7. mars 2014 av teitur Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Så mer ut som Honeycomb (Android 3,0) etter grensesnittet å dømme. Tror trygt vi kan slå fast at det loves mer enn de kan holde her. Lenke til kommentar
Trylleblyant Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Mye ultra ute og går her, ser jeg. Har alltid ønsket meg et minnekort på 16ultra hd. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Ikke bare er det et 16ultra hd minnekort, men på pakka til minnekorter ser man at minnekortet også har wifi og 3D, bare det alene er grunn nok til og slå til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå