Tryminator Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hei, Har denne gpuen og lurte på om jeg kan overklokken den og hvor mye... Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Denne er nok ok å følge: http://www.guru3d.com/articles_pages/gigabyte_geforce_gtx_660_windforce_oc_review,26.html Husk at alle chipper er ulike, og derfor klokker ulikt. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Hei. Har prøvd å overklokke skjermkortet lenge nå, jeg kommer ikke opp i temperatur, jeg bare får bluescreen eller pc'en klikker når jeg overklokker litt mye... er det normalt? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Hei. Har prøvd å overklokke skjermkortet lenge nå, jeg kommer ikke opp i temperatur, jeg bare får bluescreen eller pc'en klikker når jeg overklokker litt mye... er det normalt? For lav volt prøv og still den opp Hadde selv dette skjermkorte var ikke veldig clocke vennelig. Endret 15. mars 2014 av Jofrode Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 15. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2014 Hei. Har prøvd å overklokke skjermkortet lenge nå, jeg kommer ikke opp i temperatur, jeg bare får bluescreen eller pc'en klikker når jeg overklokker litt mye... er det normalt? For lav volt prøv og still den opp Hadde selv dette skjermkorte var ikke veldig clocke vennelig. Hvor høyt kan jeg stikke den? Lenke til kommentar
Jofrode Skrevet 15. mars 2014 Del Skrevet 15. mars 2014 (endret) Hei. Har prøvd å overklokke skjermkortet lenge nå, jeg kommer ikke opp i temperatur, jeg bare får bluescreen eller pc'en klikker når jeg overklokker litt mye... er det normalt? For lav volt prøv og still den opp Hadde selv dette skjermkorte var ikke veldig clocke vennelig. Hvor høyt kan jeg stikke den? Husker ikke helt ca +50 -60core og 100på minnen Men mulig du klarer mer eller mindre er forjslle fra kort til kort. Endret 15. mars 2014 av Jofrode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå