Bringebær Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Kvinne 30 år her som skal omskoleres fra omsorgsyrke til en mer "kontorrettet" jobb. Vurderer økonomi og administrasjon, regnskap,noe med it/informatikk, juss, etc etc. Ønsker en roligere arbeidshverdag uten altfor mye stress og mange mennesker å forholde meg til. Kommer som sagt fra veldig stressende jobb i helsesektoren som gjorde meg utbrent. Når det gjelder matematikk er jeg en gjennomsnittselev vil jeg si, kan få femmere men da må jeg virkelig stå på. Andre fag er jeg generelt ganske god i. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Hvis du trives i helsesektoren, kan kanskje en master i helseadministrasjon være et alternativ? Endret 7. mars 2014 av the_last_nick_left Lenke til kommentar
EoB Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 ØKAD er bra det, tar du en bachelor i det så tror jeg du skal klare å få en kurrant kontorjobb, spesielt mtp at du har en solid slump erfaring. Ikke er det spesielt vanskelig heller Lenke til kommentar
Bringebær Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 ØKAD er bra det, tar du en bachelor i det så tror jeg du skal klare å få en kurrant kontorjobb, spesielt mtp at du har en solid slump erfaring. Ikke er det spesielt vanskelig hellerFlott da har jeg jo masse tid til interessene mine på fritiden også Lenke til kommentar
Bringebær Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Hvis du trives i helsesektoren, kan kanskje en master i helseadministrasjon være et alternativ? Fint forslag men er i grunn luta lei hele helsesektoren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå