V. Haugen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Kjøper tjenesten The Echo Nest.Snart vet Spotify akkurat hva du vil høre på Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det blir i hvert fall neppe dårligere enn i dag siden Spotify til stadighet tror at jeg vil høre den sangen jeg hoppet over bare 20 minutter tidligere. 3 Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det blir i hvert fall neppe dårligere enn i dag siden Spotify til stadighet tror at jeg vil høre den sangen jeg hoppet over bare 20 minutter tidligere. Synes Radio-funksjonen var genial, helt til den begynte å spille de samme sangene om igjen og om igjen ... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Støtter Bradbury. I går morges ble jeg anbefalt Elton John, og DET skal jeg ha meg frabedt! 1 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Lykke til. Skal litt til med min musikksmak som går fra pop til death-metal 1 Lenke til kommentar
damnation_InnleggNO Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det blir i hvert fall neppe dårligere enn i dag siden Spotify til stadighet tror at jeg vil høre den sangen jeg hoppet over bare 20 minutter tidligere. hvis du tomler ned låta slipper du å høre den igjen. Lenke til kommentar
Grimning Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det blir i hvert fall neppe dårligere enn i dag siden Spotify til stadighet tror at jeg vil høre den sangen jeg hoppet over bare 20 minutter tidligere. hvis du tomler ned låta slipper du å høre den igjen. Har dessverre opplevd at tommel ned ikke gjør noe fra eller til. Sangene jeg har brukt tommel ned på kommer tilbake gang etter gang. :| Får håpe at Echo Nest er bra, for spotify radio er ikke god nok. Bruker å høre på klassisk når jeg slapper av, og ble litt overrasket da musikkvalget plutselig svingte innom en pop-låt, og fortsatte med hard rock. O.o Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Håper teknologien fungerer skikkelig ja, for det er en del klager her inne om låter som går igjen. Lenke til kommentar
froosh Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Personlig har jeg ikke annet enn godt å si om dagens radiofunksjon til Spotify. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Snart vet Spotify at de går konken Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Snart vet Spotify at de går konken Og hvem overtar som konge og dronning over strømmetjenester? Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Winamp, hvis Radionomy gjør en skikkelig jobb med å reparere skadene fra AOL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg