Fonz Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg er en stor fan av Lucasarts' adventure-spill, og vil sette Grim Fandango og Monkey Island-spillene høyt på min liste over favorittspill. Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Day of The Tentacle? Finner det ikke i noen spillbutikker eller noenting... Har hørt at det skal være fryktelig morsomt. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg er en stor fan av Lucasarts' adventure-spill, og vil sette Grim Fandango og Monkey Island-spillene høyt på min liste over favorittspill.Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Day of The Tentacle? Finner det ikke i noen spillbutikker eller noenting... Har hørt at det skal være fryktelig morsomt. Det selges i dag som en "LucasArts Classic" sammen med Sam & Max Hit the Road, og du bør kunne finne det rundt om hvis du leter litt. Ellers er for eksempel ebay er greit sted å finne gamle produkter. Et enkelt søk ga meg dette: http://www.kelkoo.co.uk/b/a/ss_Sam_max.html Lenke til kommentar
Fonz Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Ai ai ai! Mange takk... Kanskje jeg bør lære å lete litt utenfor AkersMic når jeg er på jakt etter noe... Jeg har nemlig bare sett den "LucasArts Entertainment Pack", med Sam & Max, The Dig, Full Throttle og Grim Fandango... Takk så meget. Lenke til kommentar
CandyShot Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 ahhh The Dig - aldri har en pc hvert mer altoppslukende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 må jo beholde litt av verdigheten min og reklamere for mine all time favorite adventure spill. Space Quest - Police Quest - Heros Quest aka Quest for Glory - Monkey Island - Day of the Tentacle - Sam and Max - Full Throttle - The Dig - Zac McCracken - Larry - Codename: Iceman - Gobliiiin - Woodruff - Gold Rush - Grim Fandango - Indiana Jones - Loom for å legge til noen flere til horden. Myst - Alone in the Dark - Dubble Trubble - Discworld - Freddy Pharkas - 7th Guide - 11th Hour - Kyrandia - Maniac Mansion - The Neverhood - Phantasmagoria - Riven - Simon the Sorcerer - Sherlock Holmes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå