Gå til innhold

Adventure-spill fra Lucasarts

Anbefalte innlegg

Jeg er en stor fan av Lucasarts' adventure-spill, og vil sette Grim Fandango og Monkey Island-spillene høyt på min liste over favorittspill.

Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Day of The Tentacle? Finner det ikke i noen spillbutikker eller noenting... Har hørt at det skal være fryktelig morsomt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er en stor fan av Lucasarts' adventure-spill, og vil sette Grim Fandango og Monkey Island-spillene høyt på min liste over favorittspill.

Men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i Day of The Tentacle? Finner det ikke i noen spillbutikker eller noenting... Har hørt at det skal være fryktelig morsomt.

Det selges i dag som en "LucasArts Classic" sammen med Sam & Max Hit the Road, og du bør kunne finne det rundt om hvis du leter litt. Ellers er for eksempel ebay er greit sted å finne gamle produkter.

Et enkelt søk ga meg dette:

http://www.kelkoo.co.uk/b/a/ss_Sam_max.html

Lenke til kommentar

Ai ai ai! Mange takk... Kanskje jeg bør lære å lete litt utenfor AkersMic når jeg er på jakt etter noe...

Jeg har nemlig bare sett den "LucasArts Entertainment Pack", med Sam & Max, The Dig, Full Throttle og Grim Fandango...

Takk så meget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

må jo beholde litt av verdigheten min og reklamere for mine all time favorite adventure spill.

Space Quest - Police Quest - Heros Quest aka Quest for Glory - Monkey Island - Day of the Tentacle - Sam and Max - Full Throttle - The Dig - Zac McCracken - Larry - Codename: Iceman - Gobliiiin - Woodruff - Gold Rush - Grim Fandango - Indiana Jones - Loom

for å legge til noen flere til horden.

Myst - Alone in the Dark - Dubble Trubble - Discworld - Freddy Pharkas - 7th Guide - 11th Hour - Kyrandia - Maniac Mansion - The Neverhood - Phantasmagoria - Riven - Simon the Sorcerer - Sherlock Holmes

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...