b-real Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Hvis jeg skulle starte med å bruke Linux, og ja jeg er helt n00b på det området, hvilket linux OS ville dere ha anbefalt meg?? Lenke til kommentar
Duronator Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Det er egentlig en sak om smak og behag, men til å begynne med vil jeg annbefale Redhat, SuSE og Mandrake. (Bare velg en av dem og se om du liker den). Lenke til kommentar
Elys Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Slackware som er tingen ja :smile: men er du n00bs skal du slite litt...om du ikke er villig til å lese et lass docs da Lenke til kommentar
plagen Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 selv er jeg grønnsak med linux. Men la inn mandrake8 for en stund siden. Tok 5 minutter å få boksen på internett. 1 minutt å dure gjennom firewall tutorial. Programer i søkk å kav og til ettvert behov. Stabil er den og..sist gang jeg hadde strømbrudd hadde den stått på ca 40 dager. Så den er verd å prøve :smile: Hilsen Knut Lenke til kommentar
Codepie Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 DEBIAN ER DIN MAMMA. apt-get or die. dpkg has super cow powers. Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Er du nybegynner er nok Mandrake din venn. Slask og Debian er nok litt for vanskelige. RedHat og Suse er også passe for nybegynnere/viderekommende. Du kan jo godt teste flere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå