ilpostino Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) I dag kom jeg opp for et problem jeg aldri har vært ute for før. Jeg hjalp en kollega med å sette opp en Sony Xperia Z1 compact. Han hadde en Xperia X10 mini fra før av. Først brukte vi Xperia transfer for å overføre kontakter, bilder, sms og lignende. Det eneste som gikk å synkronisere her var bilder. Samtalehistorikken, sms og telefonkontakter ble ikke overført. Det neste problemet vi støtte på var at apps ikke ble lastet inn/synkronisert over på den nye telefonen automatisk. Vi sjekket at synkronisering av Instillinger -> Google -> Appdata var valgt på begge telefonene. Den nye telefonen var ikke tilgjengelig i Google play og det synes jeg er litt rart. (se bilde under hvor jeg mener). Noen som har forslag for hva dette skyldes? Endret 8. mars 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
abrj Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Jeg har opplevd at det kan ta alt fra noen minutter til noen timer før ny telefon dukker opp i Google Play. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå