Celestrian Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Skal kjøpe nytt hjemmekinoanlegg (flytter og er lei av høyttalerkabler overalt...) med trådløse høyttalere, helst at alle er gulvstående, da det passer dårlig å henge opp satellitter på veggen bak. Jeg har i utgangspunktet en 10 år gammel pioneer reciever, men regner ikke med at den plutselig funker med trådløse høyttalere? Dermed ønsker jeg meg ei pakke som inkluderer reciever og trådløse høyttalere i et 5.1system til maks 5k. Er det å få tak i? Trenger verken noe smarte greier eller blu-ray, da jeg planlegger å kjøpe stuepc straks. Men fint med litt hdmi-innganger. Det er ikke et "must" å måtte ha 5.1, dersom det finnes bedre alternativer med kun 2 høyttalere eller en veldig god soundbar eller noe slikt som anbefales sterkere så er det interessant også. Er jo fint om det ikke trenger å ta så stor plass, men tv-lyd til filmer og spill blir for tynt... (har pioneer subwoofer evt). Er ingen ekspert på lyd og anlegg, så tar forbehold om at jeg har misforstått hvordan noe funker... Forslag/erfaringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå