IcedInsanity Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Gammel Acer laptop begynner å gi meg disse to skjermene nå.. kan også gå over til bluescreen og så kommer disse meldingene igjen. Er det bare å bosse hele skjiten? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 sannsynligvis en hdd som synger på siste værs Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er nok hard disken ja, mulig du kan greie å få ut noe data ved hjelp av rette recovery verktøyet. Og den synger nok på siste strofen i siste vers hvis laptopen ikke kan boote fra den. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Du kan kjøpe en ny harddisk og erstatte den gamle (300-800kr). Låne deg en installasjonsdisk for ditt operativsystem og installere med lisensnøkkelen på undersiden av maskinen. Dersom det er overkommelig. Som andre sier så er harddisken din i dårlig forfatning og klar for søppeldynga, det er kanskje mulig å hente deler av innholdet på den om du måtte ønske det. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Om en harrdisk slår ut på S.M.A.R.T. feil så er det en risiko å bruke den til viktige filer, men den kan alikevel holde i mange år med denne feilen Men siden du sliter med oppstart og bluescreen, så er det nok værre. Men en harddisk er ikke dyrt, om det kun er den som er problemet Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Er så godt som ingenting på HDD, og pc'en har irritert meg i årevis siden den er så treig at eg får makk. Så dette er nok dråpen som sender hele dritten på dynga. Gått mange år og tenkt på å skaffe meg en ny laptop, men sålenge den som eg har nå funker så fikk eg nå bare ha den.. men NÅ er det kanskje påtide Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå