Lars R. Samuelsson Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Du kan gjøre mye mer enn det standardappen tillater.Disse åtte appene gjør deg til en bedre fotograf Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Installerte tilfeldigvis Snapseed i går, og må si det virker som et nokså kraftig verktøy! Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Til artikkelforfatter Lars Samuelsson: Mener du virkelig at man kan bli en bedre fotograf av å laste ned en app? 5 Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Til artikkelforfatter Lars Samuelsson: Mener du virkelig at man kan bli en bedre fotograf av å laste ned en app? Det virker på meg som at det bare gjelder iPhone brukere..... 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Nå er da i det minste artikkeloverskriften endret til "...mobilfotograf". Akkurat som om det hjelper noe...:-) Lenke til kommentar
bgdurango Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Bra overskriften nå er korrigert. Endret 8. mars 2014 av bgdurango Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Til artikkelforfatter Lars Samuelsson: Mener du virkelig at man kan bli en bedre fotograf av å laste ned en app? Det virker på meg som at det bare gjelder iPhone brukere..... Det er vel ikke noe nytt at skribentene på mobil er bedre bevandret i Apples iStore... 1 Lenke til kommentar
Hardangermannen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Dette er litt tafatt. Android apper finnes det flere av enn det som det refereres til i denne artikkelen. Fotograferer endel med min Samsung Note III. Bruker da disse appene : Camera ZOOM FX, Instagram, LightMeter, Sun Surveyor, PS Touch, TimeLapse Calc+ og til Go Pro så bruker eg disse appene : GoPro CamSuite, GoPro og Camera Director Pro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg