Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hva burde jeg sette kamera på når jeg skal filme scooterkjøring, isfiske og eller vintermiljø? Testen litt med 1080p 60fps, men det ble ikke optimalt. Så hva burde jeg sette det på? Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hvorfor ble det ikke optimalt? Hvis ikke oppløsningen var god nok, så bruk høyere oppløsning, hvis videokvaliteten ikke var god nok så er det nok komprimeringen din som ikke er 100%. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) åpnet den i gopro studio istedet for vlc media player nå. det ble bedre. Jeg blir nok å bruke 1080p60. Burde jeg ha på protune, spot etc? Endret 7. mars 2014 av Slettet-YQ8U8xbZ Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Protune bruker du hvis du skal etterbehandle og fragejustere filmen, hvis ikke så blir det bedre uten. Hvis du bruker spot så pritoriteres sentrum når det gjelder eksponeringen, så hvis du har noe mørkt eller spesielt lyst i midten av bildet så kan det hende spot blir bedre. Eksperimenter og prøv deg fram, det er sånn du lærer. Husk at alle instillinger er best, til sitt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå