PerPål123 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Har noen Runescape acc som gis bort? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Du kan lage en gratis? Lenke til kommentar
PerPål123 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Du kan lage en gratis? Det kan jeg, men jeg gidde ikke å trene den opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Da kommer du heller ikke til å spille lenge. Runescape er et spill der du skal "trene opp", gjøre quest, farme gull og annet. Det å trene skills er jo halve runescape. Tar deg ikke mange dagene å bli 40-50 i alle fighting-skills, samtidig som det er kjedelig å ikke få muligheten til å trene agility fordi du får en konto. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 snip Jeg støtter JonasKs her. Du vil nok få mer glede av å etablere en brukerkonto selv. Personlig ville jeg aldri følt meg hjemme i en konto jeg har fått av noen andre. Quest jeg aldri har gjort selv, items jeg aldri har skaffet selv osv.. 1 Lenke til kommentar
PerPål123 Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Da kommer du heller ikke til å spille lenge. Runescape er et spill der du skal "trene opp", gjøre quest, farme gull og annet. Det å trene skills er jo halve runescape. Tar deg ikke mange dagene å bli 40-50 i alle fighting-skills, samtidig som det er kjedelig å ikke få muligheten til å trene agility fordi du får en konto. Enig med deg der Lenke til kommentar
brukar2341 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Det kjekkeste med runescape er nettopp det, å trene seg opp, utforske verdenen som en newb, sett på rolig musikk og slapp av spillet synes jeg er på det kjekkeste når man er i lvl 50 ish, og når de kule questene begynner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå