Niklasp Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Nå slipper de i stedet en mini-oppdatering av dagens design.Slik vil Facebook aldri se ut Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Facebooken min ser i hvert fall ut til å 95% av elementene fra designet som ble forkastet i fjor... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Har fått det nye designet. Syntes proporsjonene er veldig rare. Lenke til kommentar
selx Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Så synd Har egentlig lurt på hvorfor det ikke har blitt rullet ut, men fikk jo svaret nå. Håper jeg får det "nye" temaet snart... Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Liker veldig dette sammenligningsvinduet dere har OT: det hadde vært praktisk å ha sortering av innhold, det er ofte jeg ikke har tid til å skrolle gjennom hele Facebook, med både reklame, videoer og andre ting... Lenke til kommentar
baguett Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Før de gjør noe som helst burde de fokusere på å lage en stabil mobilapp... 2 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 når eg skule dra det bilde deres på denne artikkelen der man ser facebook så krasja pc og fikk blå skjerm. og eg mista mange timer med spill og mista mye skrevet text sån skal det ikkje være. jeg fårbanna på dere amobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg