Joachim_F Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Og utviklerne jobber også med et hjernetrimspill.– Serious Sam 4 kommer i år Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Håper det blir likere soom2 og mindre likt SS1 og SS2. AtW Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Håper da de holder på gameplayet, for det er morsomt i ny og ned å løpe med rakketkastere, miniguns, pistoler i høy hastighet imens 100vis av fiender løper imot deg, spesielt CO-OP. Og ha ihvertfall lik kvalitet på soundtracket, helt utrolig hvordan følelsen ble forhøyet når denne startet opp under en boss. Denne er også ganske kul https://www.youtube.com/watch?v=SDd2nOvFBSw Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg håper virkelig at 4en kanskje kan bli brukbar. First encounter og Second encounter var fantastiske spill (aka ss1). SS2 later vi som aldri eksisterte (forsåvidt så aldri verden noe til den). HD remakene av 1en var bortimot det eneste brukbare de har gjort siden imo. SS3 var noe penere, men var imo altfor influert av moderne skytere, som gjorde det om til call of modern battlefield - mer feks skyteriflen og hagla som var alt for "standard". Områdene var også alt for moderne og han var litt for tryhard "yes commander, orders confirmed" ... ugh. hva i helvete skjedde med å battle midt i midt-østen fattigbyer (understreker poenget mitt). Jeg tror de kan gjøre mye bra av å lære fra feedbacken til 3en. Fortsett med over the top områder, gjerne hold på det som gjorde de gamle bra. Fete gamle sivilisasjoner, absurde fiender, idiotiske uvanlige våpen (feks chainsaw launching boomerang). Snø, fjell, jungel. Gjerne også gjør multiplayer (som forsåvidt alltid har vært bra i SS) mer punishing. Å fortsette å spawne i samme område pga flere andre lever er alt for lett. checkpoints needed. /rant - sincerely en SS fan Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Problemet med de første serious sam er det usigelig dølle leveldesignet, "hurra, en stor plass, og det teleporter fiender fra alle retninger". Painkiller gjør samme feil, alt for ensformig of for mye random teleporting. Doom2 var ikke ett spill der man stadig var på store åpne plasser og det teleportet fiender fra alle retninger, mye av spillet hadde vesentlig mer interessant leveldesign. Så jeg spiller heller det enn serious sam. AtW Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Problemet med de første serious sam er det usigelig dølle leveldesignet, "hurra, en stor plass, og det teleporter fiender fra alle retninger". Painkiller gjør samme feil, alt for ensformig of for mye random teleporting. Doom2 var ikke ett spill der man stadig var på store åpne plasser og det teleportet fiender fra alle retninger, mye av spillet hadde vesentlig mer interessant leveldesign. Så jeg spiller heller det enn serious sam. AtW Men det er jo en god ting vi har valg da. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Glem ikke "The Grand Cathedral Theme" fra 2'ern Blir spennende å se om det blir bra dette! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Problemet med de første serious sam er det usigelig dølle leveldesignet, "hurra, en stor plass, og det teleporter fiender fra alle retninger". Painkiller gjør samme feil, alt for ensformig of for mye random teleporting. Doom2 var ikke ett spill der man stadig var på store åpne plasser og det teleportet fiender fra alle retninger, mye av spillet hadde vesentlig mer interessant leveldesign. Så jeg spiller heller det enn serious sam. AtW Men det er jo en god ting vi har valg da. Ja og? Er det liksom slik at alle produkter er fritatt for kritikk fordi man har valg? (forøvrig er også valgmulighetene i "doom-like shooter"-segmentet ikke så alt for store) AtW Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Problemet med de første serious sam er det usigelig dølle leveldesignet, "hurra, en stor plass, og det teleporter fiender fra alle retninger". Painkiller gjør samme feil, alt for ensformig of for mye random teleporting. Doom2 var ikke ett spill der man stadig var på store åpne plasser og det teleportet fiender fra alle retninger, mye av spillet hadde vesentlig mer interessant leveldesign. Så jeg spiller heller det enn serious sam. AtW Men det er jo en god ting vi har valg da. Ja og? Er det liksom slik at alle produkter er fritatt for kritikk fordi man har valg? (forøvrig er også valgmulighetene i "doom-like shooter"-segmentet ikke så alt for store) AtW Men så er jo din kritikk at spillet ikke er mer likt et annet spill. Tullete spør du meg. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Som andre har påpekt over, håper jeg dette blir mer likt de første spillene i serien. Gjerne med en twist da, slik at det ikke blir altfor forutsigbart og repetitivt. Lov å være innovativ av og til. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Men så er jo din kritikk at spillet ikke er mer likt et annet spill. Tullete spør du meg. Ja, jeg mener slike spill hadde vært bedre om de var mere like doom2 og de tidlige spillene i sjangeren, der leveldesignen er mer spennende. Å mene at det er tullete er noe jeg fint kan akseptere at noen mener. Det er ett bedre argument enn i praksis "om du ikke liker spillet, velg noe annet". AtW Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Serious sam first og second encounter var suverene spill 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå