Murillio4 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Hei! Jeg så dette oppsettet: https://securityledger.com/2012/12/new-25-gpu-monster-devours-passwords-in-seconds/, hvilke eller hvordan deler bruker han for å få det til? Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det er er et spesielt server kort, eller mer trolig en boks du kobler med en kabe lit pci-e sporet på en hovedserver. Det finnes måter å gjøre det på for mer dødelige, en er å bruke pci-e forlengelse kabel og henge kortene utenfor som en tullebuk gjorde. Litt mer proft er å bruke en vannkjøling så de kan stå tett. du trenger et HK med masse pci-e kontakter uansett 1 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Til f.eks bitcoin mining trenger egentlig ikke skjermkortene noe mer enn pci-x1, noe som tillater å koble flere skjermkort på samme uttak. Til f.eks spilling vil ikke dette være særlig smart, da skjermkortene gjerne utnytter opptil pci-x16 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 @Complexity: hvorfor er "SLI-kablene" koblet til skjermkortene på bildet? De har vel ingen funksjon når du miner, eller? 1 Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Til f.eks bitcoin mining trenger egentlig ikke skjermkortene noe mer enn pci-x1, noe som tillater å koble flere skjermkort på samme uttak. Til f.eks spilling vil ikke dette være særlig smart, da skjermkortene gjerne utnytter opptil pci-x16 Har 2 oppsett med med 6 r9 280x i hver, men så bare jævelig kult å sette det i et rack. Kanskje en fremtidig løsning! Har nettopp bestilt en rig med 6 r9 270 bare for å prøve hvor bra den kjører men skjønner ikke hvorfor du har SLI kablene koblet til, etter som disse ikke har noen betydning når du bruker PCIx1, hehe Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Hehe, det er ikke mitt oppsett, bare ett bilde jeg fant på google for å illustrere. Hvorfor det er koblet opp i crossfire aner jeg ikke Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 SLI kabler passer ikkje. Crossfire kabler derimot 2 Lenke til kommentar
Murillio4 Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 SLI kabler passer ikkje. Crossfire kabler derimot Haha, vant til Nvidia for gaming vett, haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå