ProphetSe7en Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Er det noen som vil anbefale en bra barneforsikring? Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Selv bruker jeg danica? Fikk via danske bank som mersalg. Sjekka et par og disse betaler ut penger med engang , så fikser man resten siden. Mens andre jeg fant betaler ut 1-2år etterpå når 54 leger har bekreftet skaden. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Best i klassen har vel vist seg å være Storebrand, med IF/Gjensidige på en andreplass. Barneforsikringer har blitt en trend, hvor man kan betale enorme summer for en latterlig "god" barneforsikring. Hørt om priser opp mot 3800kr pr år for ett barn. Man må ikke glemme folketrygden i bunn, samt verdens beste helsevesen når det kommer til barn. Så mitt tips, er å gå for en som koster ca 150-70kr pr måned, og pass på at den har utbetaling ved uførhet. Det er alfa og mega. min 15-20G. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Storebrand har jo tre typer forsikring for barn, så jeg får bruke litt tid på å se over de. Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Se nøye etter når man evt får utbetalt penger. Ser ofte folk som får skadde barn og må bygge om bilen og lage ramper og erstatte alle dører årevis før de ser noe til pengene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå