Niklasp Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Sjekk Walmarts aerodynamiske konsept.Slik kan framtidens lastebiler se ut Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 20% bedre enn "vanlige lastebiler" eller 20% mer effektive enn amerkanske beist med lang nese? AtW 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Fremtidens? Jeg synes jeg ser en menneskelig sjåfør inni der. Og en farkost der rundt 30% av lengden sløses bort på andre ting enn fraktekapasitet. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Fremtidens? Jeg synes jeg ser en menneskelig sjåfør inni der. Og en farkost der rundt 30% av lengden sløses bort på andre ting enn fraktekapasitet.Haha ja er jo som regel en makslengde ett kjøretøy har lov å ha. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Marchi Mobile har fått designeren Luigi Colani til å formgi deres luksuscampingbil. Søk på colani truck så finner dere flere aerodynamiske lastebilhytter med betydelig kortere hyttedel enn Walmart-konseptet. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg