Kel Sha'in Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Var litt i tvil om jeg skulle poste her eller ikke, men skitt au. Saken er at jeg nettopp har hoppet på vannkjølingsvogna, og har kommet til det stadiet da jeg skal skru fast radiatoren (en Black Ice Extreme) i kabinettet. Problemet er hva slags skruer jeg skal bruke, hva bruker dere? (hvis dere bruker skruer i det hele tatt da) Jeg veit det er ett teit spørsmål, men jeg håper at spøkefuglene begrenser seg litegranne likevel... Er'kke lett å være n00b vettu På forhånd takk K Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Du får kjøpt skruer til dette formålet på Microplex Lenke til kommentar
Loc Dog Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 ehh.. hehe.. sorry, tenkte cpu kjøler jeg.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Vanlige kabinettskruer fungerer helt fint på BlackIce. Viftene har jeg festet med treskruer (kabinettskruene var litt for korte). Finnes sikkert litt lengre skruer i samme dimensjon. Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg tok faktisk og limte min på kabinettet.. Gå til jernvarehandelen og spør etter lynlim for metall mot metall... Det funker fett hos meg... Jeg kan løfte min 42kg tunge pc i front og radiator (har gjort det noen ganger nå) og det er ikke tegn til at den skal løsne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg bruker kombinasjon av Araldit og tyggegummi! Lenke til kommentar
Izex Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Stripset min fast i ettpar passende hull som var i kabinettet enklere kan det ikke gjøres. Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Stripset min fast i ettpar passende hull som var i kabinettet enklere kan det ikke gjøres. Ja! Strips! Det kan brukes til så mangt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå