Arve28 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Oppgraderte Samsung Galaxy S4 fra 4,3 til 4,4,2. Telefonen restartet. Telte til 100%. Oppdaterte 175 apps. Så ble telefonen Svart. Måtte skru den på. Stod at opptimaliseerer 52 apps. Stod så vellykket oppdatering. Men har mistet halvparten av appene mine. Samme sjedde med damas S4 for et par dager siden. Begge har Galaxy Cover med view. Hennes klokke er helt dratt ut på høyre siden. Ser ikke minuttene. Tips. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Oppgraderte Samsung Galaxy S4 fra 4,3 til 4,4,2. Telefonen restartet. Telte til 100%. Oppdaterte 175 apps. Så ble telefonen Svart. Måtte skru den på. Stod at opptimaliseerer 52 apps. Stod så vellykket oppdatering. Men har mistet halvparten av appene mine. Samme sjedde med damas S4 for et par dager siden. Begge har Galaxy Cover med view. Hennes klokke er helt dratt ut på høyre siden. Ser ikke minuttene. Tips. Kast i veggen kjøp ny ;-). Prøvd en reset? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Hvordan gjør jeg reset? Fjerner den ikke alt da? Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 http://www.ekoob.com/soft-hard-reset-galaxy-s4-12785/ Du finner ikke appene under mine apper på google play å bare innstallerer de derfra? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Jo jeg kan gå i play butikken å finne appene, men jeg vet ikke hvilken apper som er borte. Men det er vel bare å laste ned når jeg trenger en som ikke er der. Men merkelig at slikt skal bli borte på en firmware oppdatering. Den er vel testet litt før den sendes ut? Større problem er klokka til dama hvor det ikke vises som den skal i Samsung cover view dekselet. Endret 7. mars 2014 av Arve28 Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Du er sikker på at appene er borte da! På min var bare snarveiene slettet. Appene lå under programmer og jeg trengte bare opprette nye snarveier. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Når jeg går på Apper så har jeg 11 sider der og halvparten av sidene er det mellom 1/3 til 1/2 side med apper bare. Så de er nok borte. Mesteparten av spill som unga bruker. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Enda et problem: Ringte et nummer. kom tast titt og datt. Så ventet jeg. Kom tast ditt telefonnr. Fikk tastet 3 tegn så ble skjeermen svart. trykket og da kunne jeg skrive et par tall til så gikk skjermen i svart. Når skjermen gikk i svart skjønte ikke svareren at jeg hadde trykket noe. Måtte prøve 7 ganger før det funket. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Du har vel selvfølgelig opprettet sikkerhetskopi, så er bare å rulle tilbake, men fra usannsynlighet til realitet: er det snakk om kjøpte apper? Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Rimelig sikkert på at det står hvilke apper som er installerte, og hvilke som ikke er. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Oppdatere telefon og apper krever en del plass tilgjengelig på telefonen, mye mulig det forsvant om internminne var helt fult før innlasting av oppdateringen. Du holder ikke over lys sensoren når du ringte slik at skjermen gikk i svart / låst-modus? Selv ville jeg nullstilt dersom jeg opplevde problemer etter en update, det kan være litt jobb, men gir som regel en mer stabil telefon også. Endret 7. mars 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Har 3,45GB igjen på telefonen og 11,13GB på SD kortet. Oppdateringen var på rundt 320mb. Har prøvd mange ganger nå å ringe et nummer som sier tast 1 for ..... Prøver så å taste 1 men da blir det sort i 1 sek og så kommer det tilbake. Da får jeg tastet. Men om jeg trykker inn nummertastene for å slå nummeret og ringe funker det helt fint. Er ikke i nærheten av de sensorene på toppen. Holder jeg over dem skjer det ikke noen ting. Endret 7. mars 2014 av Arve28 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Da hadde du mer enn nok plass. Her er det ugler i mosen, så jeg ville fabrikknullstilt. Endret 7. mars 2014 av esoteric Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Kopier appene dine med titanium backup før du resetter. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.keramidas.TitaniumBackup Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Etter 2 omstarter fikk dama tilbakke alle appene og klokka er riktig. Dette hjalp ikke for meg dessverre. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg har dette S-view Cover - EF-CI950B http://www.samsung.com/no/consumer/mobile/mobilephones/accessories/EF-CI950BBEGWW?subsubtype=bags Når jeg åpner dekkselet så er skjermen helt hvit. Må da trykke på "mitre" knapp nede på telefonen. Før oppdateringen når jeg åpnet dekselet så kom første siden på telefonen frem. Noen innstillinger jeg kan forandre på eller? Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Bilde 1: Slik ser telefonen ut når jeg flipper opp coveret. også når jeg har ringt noen å skal åpne coveret og slå av telefonen. (Men skjer ikke hver gang) Bilde 2: Når jeg får hvit skjerm. Kan jeg dra fingeren ned og da vises infolinja på toppen. Etter noen sekunder blir linja borte igjen. Bilde 3: Her har jeg dratt fingeren ned 2 ganger. Er det noe filter eller noe som kommer frem? Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det problemet som du beskrev med din damas mobil, har jeg også på min. Dette skjer pga at hun hadde mobilen i landskap da hun lukket coveret med Smart view. Det skjer kun (tror jeg) med tredje parts apps. Dette fikses lett ved å vende mobilen portrait (eller går ut av appsen). Og ja, dette er en bug. Andre ting som du nevnte med at appsene er borte er mer pga app drawer din ble rotete etter oppdateringen. Dette skjedde med min også, men jeg mistet ikke noe apps. Hvis du mener du har mistet noe er vel Samsungs egne apps. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Enda et problem. Når det gjelder å flytte apper. Vanligvis trykker jeg på en app. Holder nede å man kan dra appen mot siden på telefonen og da skifter den side å man kan bla gjennom å finne et sted å legge den. NÅ prøver jeg på det samme. Men en gang jeg holder nede flyr sidene forbi i en forrykende fart. Ikke sjangs til å få satt den fra meg igjen. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 20. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2014 (endret) Nå har appene begynnt å fly i full fart når jeg skal flytte de. Se innlegget over denne. Har dette S-view flip coveret på. Når det ringer så SKAL man dra grønn ikon til høyre. For meg holder det å trykke på ikonet så kan jeg snakke. Men når jeg da legger øret inntil telefonen blir den brutt fordi da vises det røde ikonet for å slå av. Trykker jeg i nærheten så brytes samtalen. Dette skjer når jeg tarmobilen til øret mitt. HVA ER GALT? Da fant jeg feilen. Under innstillinger - Min enhet - Tilgjengelighet - Enkel berøringsmodus. Her var det huket av. Endret 21. mars 2014 av Arve28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå