Gå til innhold

Call of Duty Ghosts - verdt pengene? Hvordan er det i forhold til f.eks Battlefield 4?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sitter her og tenker tanken på å kjøpe: Cod ghosts

Men vil høre med dere om det er verdt pengene sine? Hvordan er dette i forhold til Battlefield 4?

Er ikke helt sikker på om jeg likte BF4!

Har spilt mye cod på xbox. Men aldri på pc! Så vurderer ghosts!

Innspill tas imot med stor takk:)

Mvh:

Dan Steffen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Ghost på pc, og har hatt det siden det ble lansert. Tror ikke det er noe vits i å kjøpe spillet hvis det er multiplayer delen du vil bruke mest tid på. Det var som regel aldri mer enn 8.000 folk online til enhver tid når jeg spilte. Spillet har også vært plaget med mye feil som har ført til blant annet lagging. Spillet krever også en del av maskinen din. Men har du lyst å prøve det så er det vel bare å slenge noen hundre lapper på kassa til en eller annen spill leverandør og ta fri fra jobb/skole noen dager. :)

Lenke til kommentar

Takker for svar.

Da er vel kanskje ikke det noe å sette penger på nei! :)

Jeg vil ha et spill som er bra! Lest og sett litt på titanfall som kommer/har kommet! Men jeg syns det blir litt for sci-fi liksom! Vil ha noe som foregår på litt mere normale forhold!

Om noen skjønner:)

Så kjøpte BF4 men er liksom helt fornøyd!

Sikkert blitt bortskjemt ettersom jeg har spilt xbox!

Noen andre anbefalinger av spill da? Som holder seg til det litt mere normale:)

Takk takk:)

Lenke til kommentar

Altså, jeg har hatt mange gøye timer med Ghost jeg forsåvidt, men ingen av mine kamerater som spiller kjøpte det og da ble det til at jeg ikke gadd å spille alene rett og slett, dette i kombinasjon med for lite folk online gjorde at jeg la spillet på hylla for nå. Man må liksom bare spille team deathmatch omtrent da det er så få som spiller de andre gamemod'ene, som igjen fører til at det tar en halv evighet for å finne en lobby.

Lenke til kommentar

Ta det til vurdering da kanskje:) Er sikkert ikke dårlig, men kjenner ikke så mange som driver med spill på data, så blir mye alene spilling!

Ikke mange som spiller kill confirme heller da sikkert?

Er det noen andre spill du kunne anbefalt da?:)

Assassins creed da? Crysis osv? Er det noe?:)

Lenke til kommentar

Assassin's Creed IV: Black Flag liker jeg kjempe godt, det er jo i en litt annen sjanger enn COD, men hvis du liker de forrige AC spillene kommer du garantert til å digge dette også. Crysis 3 har jeg også kjøpt, men det likte jeg ikke så det har støvet ned en eller annen plass langt bak i harddisken.

Jeg spiller ikke så alt for mye og har ikke så mange spill å sammenligne med heller. Du får sikkert bedre svar fra folk som tilbringer mye av tiden sin på spilling og som har mer peiling på gode spill som kan ligne på COD.

Lenke til kommentar

Skjønner skjønner:)

Har aldri spilt AC før, så skal se litt på youtube først:)

Da er ikke crysis noe å satse på tenker jeg!

Nei, jeg er ikke den som spiller mye selv heller!

Men kjøpte meg ny laptop og vil ha noe og bedrive tiden med når det trengs:)

Å har jo god erfaring med cod fra xbox! Men skal tenke litt på det:)

Håper noen andre kan gi litt innput på andre spill som ligner litt på cod kanskje da:)

Uansett, takk for at du deler dine synspunkter:)

Lenke til kommentar

Single player var helt ok. Når det gjelder MP så er det jo samme gamle COD stil. Jeg gadd ikke å kaste bort særlig mye tid på MP delen. Om du skal sammenligne med BF4 så har BF4 mye mer dybde enn COD. COD er ren action.

Lenke til kommentar

Jeg likte COD i MP på xbox:)

Men jeg er ikke sånn veldig kravstor heller da:p

Men det er godt og vite det du sier:)

Jeg tar imot andre forslag til bra krigs/action spill:)

I battlefield 4 når jeg spiller singelplayer, Å har spilt en del og skal gi meg med å spille, så når jeg skal spille mere senere så må jeg begynne helt på nytt igjen! Jeg får ikke lagra der jeg slutta sist liksom:(

Noen Som har forslag på hva jeg kan gjøre?:)

Lenke til kommentar

Denne diskusjonen er tatt opp før

Jeg siterer meg selv fra den andre tråden:

Hva er du ute etter trådstarter, løp og skyt, eller samarbeid?

Det er det eneste du trenger å tenke på.
CoD-serien: Løp og skyt.

Battlefield-serien: Samarbeid og mye morro.

Lenke til kommentar

Det er mulig det har vært tatt opp før!

Men jeg leste igjenom mange sider men fant ikke noe!

Jeg likte veldig godt COD på xbox! Men aldri spilt det på pc før!

BF4 er jo greit på pc det!

Men irriterer meg veldig mye over at jeg ikke får lagret spillet der jeg avslutter!

Noen som har forslag?:)

Lenke til kommentar

Er ikke noen stor fan av FPSer, men likte AC4 ganske mye. Historien og gameplay bra svært bra, og jeg likte hele pirat-temaet. I tillegg er multiplayer ganske morsomt. En av de mest vanlige formene for MP der er å få en helt tilfeldig spiller som mål man skal drepe, mens en eller flere av de andre kan få nettopp deg som mål. Det er i tillegg dårlig slossing, da det tross alt er snikmord man snakker om. Resultatet er å snike seg frem mot en medspiller man må ta livet av uten at han/hun merker noe før det er for sent, mens man samtidig må passe på at man ikke selv blir jaktet på. Er utrolig tilfredsstillende å hoppe ned fra taket ta livet av en annen spiller, eller hoppe frem fra en høystake og stikke ned en fjott. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Cod serien er for meg død, ettersom at spillene ble dårligere etter MW2 og utover. Det som en gang var en fantastisk spillserie er nå ødelagt. De klarer ikke lage gode spill lengre, og de forlater spillene sine etter 1 år. Det er flere ting som ligger bak det at de ikke klarer å lage så gode spill lengre. Folk kjøper jo spillet uansett, så de vil alltid tjene penger på å lage kjedelige spill. Titanfall kommer til å bli en spillperle av dimensjoner, de har brukt tid og laget noe bra som fansen er fornøyd med. Respawn Entertainment og Naughty Dog er spillstudioer jeg tror vi kan forvente mye bra av i fremtiden.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Titanfall kommer til å bli en spillperle av dimensjoner

Hvordan står det argumentet nå en stund etter? Folk sier jo allerede at de er lei og at spiller holder på å dø ut...

Jeg tenker på å kjøpe enten Black Ops eller Black Ops 2, mest for å knive folk på gun game, moro med litt rage.

Hvilket av de 2 spillene anbefales?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...