Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har plutselig begynt å få noe som ligner på mobilsider når jeg leser nettsidene til Tek-nettverket på iPad. Det er fryktelig irriterende fordi all teksten blir stor, bildene blir store i lav oppløsning og siden er egentlig uleselig. En overskrift og et bilde tar HELE skjermen. Før har jeg fått "nettleser versjonen", noe som er mye bedre å lese på ipad. Er ingen forskjell på om jeg bruker Safari eller Chrome. Noen som vet hvorfor og/eller hva jeg kan gjøre med det? Har ikke funnet noen "få fullversjon av sidene" knapp så regner med at sidene tilpasses automatisk. Har lagt ved bilde nå tatt med ipaden i liggende modus, og dette er forsiden! Har ikke trykket inn på saken...

post-328472-0-82158200-1394203189_thumb.jpg

Endret av Weben
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I Chrome kan du vanligvis trykke 'Bruk skrivebordsversjon', men det ser ikke ut til å fungere her.

Uten å ha sett for mye på denne versjonen, så virker den bedre på min iPad Mini. I forhold til hvordan skrivebordsversjonen var.

Lenke til kommentar

I Chrome kan du vanligvis trykke 'Bruk skrivebordsversjon', men det ser ikke ut til å fungere her.

Uten å ha sett for mye på denne versjonen, så virker den bedre på min iPad Mini. I forhold til hvordan skrivebordsversjonen var.

prøvde det, men det virker ikke noe bedre her i hvert fall.
Lenke til kommentar

De nye sidene er bare tull. Gjøre det ubehagelig å lese.

helt enig, gjør nettsidene ubrukelige på nettbrett. Greit nok på mobil, men på nettbrett vil jeg heller ha skrivebordsversjonen enn en nedstrippet oppblåst mobilversjon. Synes VG Nett og NRK har vært flinke til å tilpasse sidene sin til alle skjermstørelser!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...