Gå til innhold

Tråden for South Park: Stick of Truth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der var spillet så godt som ødelagt for min del. Helvetes boss. Noen som har et tips hva jeg kan gjøre? Selv om spillet har vært enkelt fram til nå, har jeg ikke sjanse å ta denne drittbossen.

Snakker om Al Gore. Det er grei nok å spyle ham ned for å fjerne buffene hans, men hva hjelper det når de Secret Service-folka dreper meg på to, tre runder? Og selv om jeg skulle klare å holde ut dem, har alle så vanvittig mye armor at det ikke er morsomt engang. Klarte til slutt å få ham ca halvveis ned på helsen, men da ble jeg drept automatisk pga global oppvarming, eller noe sånt. Og nei, det har ingenting med presentasjonen hans i starten å gjøre. Den overlevde både jeg og Stan uten å sovne.

Lenke til kommentar

Schreiber

Jeg husker at jeg måtte gi litt opp der, men kom tilbake senere etter å ha fått tak i bedre utstyr på høyere level (selv om vedkommende levler opp sammen med deg).. Men, vrien ja.. Når jeg kom tilbake, gikk det greit.. Husker ikke level! Men, ganske sikker på at jeg brukte Butters, med healing, og Chaos og Lightning.. Men, han var den vanskeligste i spillet for min del.

Edit:

Mulig Gross Out var til stor hjelp, husker som sagt ikke helt.. Eller en del Fire-greier..

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Tok bossen på Easy til slutt, men det var fanken ikke enkelt. Selv gjorde jeg 1 skade pr angrep, sp maks 3 skade til sammen med sverdet. Måtte bytte mellom å bruke meg selv med vann.magi for å spyle av ham buffs, og brukte Butters for healing og skade (hammeren hans gjør grei skade.) Men selv da tok det vanvittig lang tid. Drittboss. Har ikke engang vurdert neste boss etter ham. Første var ille nok, og tok han kun fordi ham spammet ned FB hele tiden. Neste boss gidder jeg ikke vurdere engang. Det er jo bare et sideoppdrag, så gidder ikke slite med det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

An-Gay Joe :/

Har ikke prøvd spillet der. Antar vel at det sikkert er mitt i blinken for folk som er fan av South Park, personlig synes jeg spillet såg drøit ut. Jeg husker denne var kul for lenge siden! :D

Endret av Karriah
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett South Park men dæven så jeg koser meg med spillet! Har så mye bra dialoger, humoren er klasse, mye referanser slengt ut på ting jeg selv har vært negativ på. Skal jammen se South Park fra starten av når jeg er ferdig med spillet!

Da har du gått glipp av noe :)

South Park serien er i all hovedsak som spillet.

Mye crazy humor, mye parodi av virkeligheten, mye drittslenging om kjendiser (som Al Gore i spillet) etc.

Har sett alle 17 sesongene 3 ganger tror jeg, knallbra serie. Og faktisk har de ofte dype og seriøse poenger som gir stoff til ettertanke om ting og tang i verden :)

Men over til spillet. Ble akkurat ferdig med det. Har spilt det over 4 dager, ikke sammenhengende men begynte for 10 dager siden bare. Det var så gøy at jeg måtte kjøre på så ofte jeg kunne. Er nesten litt smådeppis over at jeg er ferdig med det, håper det kommer addons istedenfor DLC-er så vi får nye gøye oppdrag, storylines etc.

Men dere, noen som vet hvor mange quests det finnes? Vil gjøre ferdig alle, har gjort alle jeg har funnet. 41 quests. Noen som vet hvor mange quests som finnes? Usikker på om jeg har gjort alle eller ikke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...