Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Rundet spillet nå nettopp. Endte opp med 91 venner på Facebook. Noen som vet hvor mange en kan få? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg hater virkelig sekvensene når man skal lære seg å fjerte. Ikke sjangs i havet for å få noen oscilleringer. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Enig der. Jeg brukte ganske lang tid på å få til prompen du lærer av Randy. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Haha, der jeg sitter fast nå. Gidder rett og slett ikke å spille mer. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Godt å høre at det ikke bare var meg som hadde det problemet. Kastet nesten kontrollen i veggen på et tidspunkt. Klarte det omsider etter en pause på noen timer. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Prøv å gjøre det med tastatur, det er bare helt håpløst. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg hater virkelig sekvensene når man skal lære seg å fjerte. Ikke sjangs i havet for å få noen oscilleringer. Jeg bruker XB360-kontroller, og synes det var ganske enkelt. Bare hold ned på den høyre spaken, beveg den venstre til kontrolleren vibrerer, finjuster til du ser oscilleringer, og flipp opp den høyre spaken. Verre er det ikke. Den første, i alle fall. Neste er enda enklere. Det er samme system, men der beveger man den venstre spaken i retningen man vil fjerte. Ikke prøvd de siste ennå. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Ganske logisk, men bra å få det bekreftet: The first three pieces of downloadable content will be available on Xbox 360 first, and will serve as standalone quests that have unique stories and take you to new areas within South Park's world. More DLC is planned from there, but no further details have been released as of yet. http://www.ign.com/wikis/south-park-the-stick-of-truth/DLC Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Gleder meg til DLC, håper på en oppfølger også. Jeg var originalt litt skeptisk, men jeg må si at jeg ble veldig positivt overrasket. Følte virkelig at jeg bodde i South Park og humoren var jo selvfølgelig på topp. Hadde en skikkelig god følelse gjennom hele spillet og vurderer en gjennomspilling til Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Og da var jeg ferdig med andre gjennomspilling. Gikk mye raskere nå som jeg hoppa over cutscenene. Prøvde å samle så mye av alt som mulig, men ser ut til at jeg gikk glipp av et hellig ikon fra Orienten i alle fall. Samt noen venner. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Synes faktisk synd på dere som er ferdig med spillet allerede. Jeg er bare på dag 2, og har ikke tenkt å bli ferdig med det første. Dette spillet skal nytes til det fulle. Btw, kjapt spørsmål, Jeg sitter fast på låven, og aner ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har et tips? Vennligst sett det i spoilertag. Lo svært mye av denne questen, så vil ikke spoile det for andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Nøyaktig hvilken del av låven? Jimmys quest? For i så fall skal du gå inn, ta ut nazi-zombie-kyrne, klatre opp på høyloftet, skyte ned lampa, brenne ned høyballene og åpne baggen. Jeg har storkost meg og nesten spilt i ett. Første gang satt jeg i 12,5 timer i et strekk og spilte. Sov 12 - 13 timer, dro på jobb, kom hjem og spilte i 4-5 timer til og ble ferdig. Så startet jeg andre gang i formiddag, tok et par pauser på noen timer hver og ble ferdig i sted. Regner med jeg blir å spille gjennom det et par ganger til, slik at jeg får prøvd thief og fighter. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Ja, leter etter den fløyta. Regnet med jeg skulle gjøre det du sa, men jeg får ikke siktet på noe som helst. Er nok bare en bug igjen, antar jeg. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Rundet spillet akkurat! Selv brukte jeg 23 timer og ca 15 minutter.. Fikk mellom 115 og 120 venner, ca 25 Chinpokomons, og rundt 90 items, eller noe.. Et helt fantastisk spill! Mener å ha hørt at det skal være ca 130 venner, men hvor de andre er, eller hvor resten av Chimpokomonene er, har jeg ikke peil på.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 120 venner. Starta min tredje gjennomspilling for 2 timer og 43 minutter siden. Thief er så langt ikke like morsomt som mage og jew. Denne gangen skal jeg ha alle vennene, på min andre gjennomspilling manglet jeg to, en som du kun kan få i starten, og en annen, samt ett gear og en chinpokomon. Jævlig surt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Da fikk jeg nesten alle da! For jeg husker at jeg fikk 115, men vet ikke om/hvor mange jeg fikk etter det.. Bra jobba! Du fikk mer enn meg! Jeg er nok fornøyd med en gjennomgang, og kommer nok ikke til å spille dette noe mer.. Uansett får det 9 av 10 fra meg! Spillet var en herlighet fra start til slutt! Synd med sensureringen på min versjon (PS3).. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Hvilken venn kan vi kun få i starten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Vedkommende som blir bannlyst av Cartman. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Takk. Ante ikke at man kan få vedkommende som venn? Får vel sjekke nærmere om jeg spiller spillet om igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Joda, om man snakker med vedkommende før man snakker videre med Cartman. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå