Gå til innhold

Tråden for South Park: Stick of Truth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det kjører i det minste bedre på PC enn konsoll, og ifg. en av produsentene ved Ubisoft, så er det laget med PC + spake i tankene.

Kan godt være, men nå er det ingenting som tilsier at det faktisk er optimalisert for PC, basert på hvordan tastaturet + mus fungerer i spillet..

Er jo bare å se litt gameplay så ser en at spillet er ment for en kontroller.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er lett å begynne med den vanlige "det kjører best på ditt eller datt", men ikke glem at det er et South Park-spill vi snakker om. Kan ikke akkurat se for meg at det krever stort å kjøre det, så det burde flyte helt fint på det meste av dagens PCer. Bare plugg i en kontroller, så har man et spill som fungerer like fint på konsoll og PC.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er lett å begynne med den vanlige "det kjører best på ditt eller datt", men ikke glem at det er et South Park-spill vi snakker om. Kan ikke akkurat se for meg at det krever stort å kjøre det, så det burde flyte helt fint på det meste av dagens PCer. Bare plugg i en kontroller, så har man et spill som fungerer like fint på konsoll og PC.

Ja, det er ikke stresset å kunne kjøre spillet. Føles jo egentlig mer ut som et flash spill, enn noe annet.

Poenget mitt er at spillet i seg selv fungerer best med kontroller.

Lenke til kommentar

Det kjører i det minste bedre på PC enn konsoll, og ifg. en av produsentene ved Ubisoft, så er det laget med PC + spake i tankene.

Kan godt være, men nå er det ingenting som tilsier at det faktisk er optimalisert for PC, basert på hvordan tastaturet + mus fungerer i spillet..

har du hørt om kontroller til pc? jeesus...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha rundet spillet, vil jeg si at det fungerer flott med tastatur og mus.

På abortscenene anbefales det jo så å si at man bruker tastatur og mus om man har muligheten.

Lenke til kommentar

Etter å ha rundet spillet, vil jeg si at det fungerer flott med tastatur og mus.

På abortscenene anbefales det jo så å si at man bruker tastatur og mus om man har muligheten.

enig, men skjønner meg ikke på folk som tror det bare er konsoller som har tilgang til gamepad

Lenke til kommentar

Fikk spilt noen timer i går kveld og jeg storkoste meg hele tiden :D

Bare det og finne ting og slikt man husker fra episoder er kjempe morro.

Bruker Xbox 360 kontroll på pc, fungerer helt utmerket.

Skal ha det mye gøy med dette spillet fremover ser jeg.

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar

Kommer til å spille gjennom det igjen ganske snart. Finne alle collectibles denne gangen, mangler noen nå, og det irriterer meg.

Samt spille noe annet enn en ginger-neger-jøde.

enig, men skjønner meg ikke på folk som tror det bare er konsoller som har tilgang til gamepad

Er det noen som tror det, da?

Vi som har spilt på PC opp gjennom åra vet jo at vi får alle slaks kontrollere, fra joysticker og ratt til gamepader og gitarer.

Lenke til kommentar

Speaking to The Guardian, Stone says that the omission of certain scenes - most of which involve anal probing - were overall "not that big a deal."

"It doesn't change things that much, but we weren't going to change the game downwards somewhere and just not tell anybody," he explains. "You'll see how ridiculous that is... We weren't willing to change the content, but also it doesn't ruin the game – it's like 40 seconds' worth of the whole game. As long as we could make a joke out of the fact that they made us cut this, that was fine."

http://www.ign.com/articles/2014/03/08/matt-stone-on-south-park-the-stick-of-truths-censorship?abthid=531aec24bd0f11a350000006

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Så er jeg på min andre gjennomspilling. Går mye raskere denne gangen, men jeg sliter fælt med å

snike meg forbi vaktene foran UFO-en

til tross for at jeg klarte det på 1-2-3 første gang jeg spilte. Kanskje bare ta en pause i stedet. Spise og drikke litt, få opp energien min IRL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...