Schreiber Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Det vil nok garantert bli enda flere spill, men jeg håper neste vil dreie seg om The Coon og den gjengen der. Det kan bli interessant. Nå har de bevist at de kan dette med fantasy, så hvorfor ikke ta superhelter neste gang? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Kjøpte spillet i går. Gleder meg til å teste utover ettermiddagen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Det kjører i det minste bedre på PC enn konsoll, og ifg. en av produsentene ved Ubisoft, så er det laget med PC + spake i tankene. Kan godt være, men nå er det ingenting som tilsier at det faktisk er optimalisert for PC, basert på hvordan tastaturet + mus fungerer i spillet.. Er jo bare å se litt gameplay så ser en at spillet er ment for en kontroller. Endret 7. mars 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Det er lett å begynne med den vanlige "det kjører best på ditt eller datt", men ikke glem at det er et South Park-spill vi snakker om. Kan ikke akkurat se for meg at det krever stort å kjøre det, så det burde flyte helt fint på det meste av dagens PCer. Bare plugg i en kontroller, så har man et spill som fungerer like fint på konsoll og PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det er lett å begynne med den vanlige "det kjører best på ditt eller datt", men ikke glem at det er et South Park-spill vi snakker om. Kan ikke akkurat se for meg at det krever stort å kjøre det, så det burde flyte helt fint på det meste av dagens PCer. Bare plugg i en kontroller, så har man et spill som fungerer like fint på konsoll og PC. Ja, det er ikke stresset å kunne kjøre spillet. Føles jo egentlig mer ut som et flash spill, enn noe annet. Poenget mitt er at spillet i seg selv fungerer best med kontroller. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det kjører i det minste bedre på PC enn konsoll, og ifg. en av produsentene ved Ubisoft, så er det laget med PC + spake i tankene. Kan godt være, men nå er det ingenting som tilsier at det faktisk er optimalisert for PC, basert på hvordan tastaturet + mus fungerer i spillet.. Er jo bare å se litt gameplay så ser en at spillet er ment for en kontroller. har du hørt om kontroller til pc? jeesus... 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Det kjører i det minste bedre på PC enn konsoll, og ifg. en av produsentene ved Ubisoft, så er det laget med PC + spake i tankene. Kan godt være, men nå er det ingenting som tilsier at det faktisk er optimalisert for PC, basert på hvordan tastaturet + mus fungerer i spillet.. Er jo bare å se litt gameplay så ser en at spillet er ment for en kontroller. har du hørt om kontroller til pc? jeesus... Etter å ha rundet spillet, vil jeg si at det fungerer flott med tastatur og mus. På abortscenene anbefales det jo så å si at man bruker tastatur og mus om man har muligheten. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 På abortscenene anbefales det jo så å si at man bruker tastatur og mus om man har muligheten. (hihi) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Usikker på den der, det er vel allment kjent at det er slike scener i spillet. Det er jo en av de tingene som blir senurert i fintfølende land som Australia. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Derav (hihi) nederst. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Det kjører i det minste bedre på PC enn konsoll, og ifg. en av produsentene ved Ubisoft, så er det laget med PC + spake i tankene. Kan godt være, men nå er det ingenting som tilsier at det faktisk er optimalisert for PC, basert på hvordan tastaturet + mus fungerer i spillet.. Er jo bare å se litt gameplay så ser en at spillet er ment for en kontroller. har du hørt om kontroller til pc? jeesus... Etter å ha rundet spillet, vil jeg si at det fungerer flott med tastatur og mus. På abortscenene anbefales det jo så å si at man bruker tastatur og mus om man har muligheten. enig, men skjønner meg ikke på folk som tror det bare er konsoller som har tilgang til gamepad Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Fikk spilt noen timer i går kveld og jeg storkoste meg hele tiden Bare det og finne ting og slikt man husker fra episoder er kjempe morro. Bruker Xbox 360 kontroll på pc, fungerer helt utmerket. Skal ha det mye gøy med dette spillet fremover ser jeg. Endret 8. mars 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Kommer til å spille gjennom det igjen ganske snart. Finne alle collectibles denne gangen, mangler noen nå, og det irriterer meg. Samt spille noe annet enn en ginger-neger-jøde. Det kjører i det minste bedre på PC enn konsoll, og ifg. en av produsentene ved Ubisoft, så er det laget med PC + spake i tankene. Kan godt være, men nå er det ingenting som tilsier at det faktisk er optimalisert for PC, basert på hvordan tastaturet + mus fungerer i spillet.. Er jo bare å se litt gameplay så ser en at spillet er ment for en kontroller. har du hørt om kontroller til pc? jeesus... Etter å ha rundet spillet, vil jeg si at det fungerer flott med tastatur og mus. På abortscenene anbefales det jo så å si at man bruker tastatur og mus om man har muligheten. enig, men skjønner meg ikke på folk som tror det bare er konsoller som har tilgang til gamepad Er det noen som tror det, da? Vi som har spilt på PC opp gjennom åra vet jo at vi får alle slaks kontrollere, fra joysticker og ratt til gamepader og gitarer. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Alt funker til PC. Jeg sitter å bruker Playstation 4 kontrollern til både Dark Souls og andre spill. DET er luksus det Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Speaking to The Guardian, Stone says that the omission of certain scenes - most of which involve anal probing - were overall "not that big a deal." "It doesn't change things that much, but we weren't going to change the game downwards somewhere and just not tell anybody," he explains. "You'll see how ridiculous that is... We weren't willing to change the content, but also it doesn't ruin the game – it's like 40 seconds' worth of the whole game. As long as we could make a joke out of the fact that they made us cut this, that was fine." http://www.ign.com/articles/2014/03/08/matt-stone-on-south-park-the-stick-of-truths-censorship?abthid=531aec24bd0f11a350000006 Endret 8. mars 2014 av Schreiber Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Hvordan unlocker man denne Ultimate Fellowship saken? Fikk ikke med noe ekstra kode eller noe utenom Steam koden. Sto i beskrivelsen til Elkøpt at det skulle følge med på pre-orders. Endret 8. mars 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 For min del så låste Fellowship seg selv opp når jeg hadde kommet langt nok ut i spillet til å bli en del av Kupa keep. (2. eller 3. oppdrag?) De tingene ligger etter dette i kisten på enden av senga di. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Det er bare å følge historien. Jeg fikk det på level 2. Kostymene finner du i leketøyskassen på rommet ditt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Så er jeg på min andre gjennomspilling. Går mye raskere denne gangen, men jeg sliter fælt med å snike meg forbi vaktene foran UFO-en til tross for at jeg klarte det på 1-2-3 første gang jeg spilte. Kanskje bare ta en pause i stedet. Spise og drikke litt, få opp energien min IRL. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2014 Nja, Butters kan jo bruke den Healing-greia. Funker sikkert fint i dette IRLet ditt også. Funker helt fint i mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå