Gå til innhold

Trådstartere diskrimineres, er det slik vi vil ha det på forumet vårt?


Anbefalte innlegg

I gårkveld rapporterte jeg en rekke inlegg i tråden "Hvilken plate kjøpte du sist?" da dem bryter med trådstarter regelsett for tråden:
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=277522&page=1
La meg sitere:

REGLER
Hver post skal inneholde

  • Tittel
  • Hvor den ble kjøpt
  • Hvor mye den kostet
Dette for å gjøre tråden mer interessant. Alle innlegg som bare inneholder en tittel på en plate, slettes uten varsel. Det er selvfølgelig tillatt å kommentere andres innkjøp og diskutere det.

 

Jeg rapporterte samtlige inlegg på de to siste sidene som ikke fulgte reglene (ikke nevnte pris og kjøpssted), og i kveld er ingen av dem fjernet.

Samtidig ser jeg andre tråder f.eks "SnowDOG's Picture humor thread V.4 *Ingen post uten bilde!*"
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1430121
Her er reglene bla som tittelen sider, ingen post uten bilde.

I denne tråden ser jeg stadig at poster uten bilde slettes, mens i "Hvilken plate kjøpte du sist?" har jeg aldri sett poster som bryter med trådreglene slettes.



Hvorfor er det slik? Skulle man respektert reglene i enkelte kategorier er det ihvertfal humorkategorien inlegg ikke burde blitt slettet i etter min mening.

Jeg mener dette er diskriminering av trådstartere og dem's regler.

Enten får man følge alle tråders regler, ellers burde man forby enkeltregler for tråder.

ECFBReA.jpg
(Ilustrasjonsbilde)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje brukarane har funnet ut at det ikkje er så viktig med pris. I så fall burde førstepost oppdateres. Det er brukarane som avgjer kva reglar tråden skal ha.

 

Trådstartar har ikkje vore innlogga på 8 år, så eg trur ikkje det plagar han stort. :)

På hvilken måte skal brukerne bestemme? i såfall burde det være en pool i hver førstepost med regler "Skal vi følge ts's regler"?

At nevnte TS ikke har vært pålogget er en ting, men det kan være andre som inne liker at reglene brytes, jeg f.eks. Desutten ser jeg jo inleggene rett etter tråden ble startes i 2004 også er uten pris/kjøpssted, dermed fungerer ikke argumentasjonnen i mine øyne, TS var aktiv også da reglene ble brutt.

Lenke til kommentar

Sidan det ikkje har blitt noko stor diskusjon ut av det, så ser det ut som brukarane av tråden synest det er greit.

 

Du kan gjerne ta saken opp i tråden og høyre kva dei vil. Brukarane av tråden er dei mest naturlege til å velje reglane, med mindre TS har veldig mykje imot det. I dette tilfelle er ikkje TS lengre ein del av "problemet".

 

Det er ikkje noko logikk i at reglar lagt ned av ein brukar som ikkje lengre er aktiv skal diktere innlegga til mange brukarar, når dei ikkje ser noko poeng i reglane.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg for min del lever etter at hvis man starter en tråd, så følger også ansvaret for administreringen av den samme også, ellers er den "fritt vilt". Har aldri hørt noen kritisere meg eller andre for den typen "trådkapring"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...