msm_55 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hei godtfolk:) Jeg har en Kingston SSDNow mS200 120GB mSATA, Windows 8.1. ca 5 mnd gammel. Da jeg skulle skru på pcn en dag kom det opp "oppdager problemer" under BIOS- loadscreenen. Jeg ble sendt videre til Windows diagnosesenter hvor jeg forsøkte å gjenopprette Windows uten hell. Jeg kjørte så CHKDSK /R som fant og rettet opp mange feil. Etter dette fikk jeg startet opp maskinen helt fint, men den gikk merkbart saktere og frøs stadig vekk. Å skru av maskinen eller starte på nytt var det bare å glemme. Sto bare og spant på "starter maskinen på nytt". Jeg har nå formatert disken og reinstallert Windows og alt ser ut til å funke bra. Så mitt spørsmål er dette: Er det noen som vet hva som kan ha forårsaket problemet i utgangspunktet og hva jeg evt må gjøre for å unngå at det skjer igjen? Eller er disken rett og slett skadet og jeg burde reklamere? Takk for at du tok deg tid til å lese mitt innlegg og kanskje til og med svare:) Magnus Tillegg: vet ikke om det er relevant, men etter at jeg kjørte chdsk var virusproget mitt (mcafee) deaktivert og det var ikke mulig å aktivere igjen. alt frøs så snart jeg nærmet meg programmet. Lenke til kommentar
steinar88 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 har du dell? hva har du i data??? kan du gi meg en nettside der dataen din er.. Lenke til kommentar
msm_55 Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 Hei, og takk for svar. Jeg har en eldre modell av denne http://www.multicom.no/Kunshan-P150S-15e6-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-16GBe-120GB-SSD-1TB-Hdde-GeForce-GTX-780M-4GBe-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10626060 SSDen er kjøpt på komplett.no og installert selv. Magnus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå