geir__hk Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hei. Prøver å få tak i en slik overgang. Noen som vet om dette kan fåes tak i på en norsk nettside? Evt noen som har prøvd å kjøpe fra frozencpu og har erfaringer å komme med? Lenke til kommentar
War Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Må det være en slik overgang på selve usb-porten på HK? Det finnes iallefall 11.000 pci-x-kort med usb så man får det inni maskinen. De jeg har som går til HK er av typen 20cm kabel , ellers lik som på linken din, men de fulgte med HK. Lenke til kommentar
GabrielV Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg kjøper Lian-Li deler + andre små ting fra Frozen Cpu - jeg har ikke hatt noen problemer. De var såpass hyggelige at de bestillte inn Lian-Li usb 3 kabel matte til mitt pc6000 serie kabinett, ingen i Norge hadde eller ville skaffe den kabelen til meg. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2014 @War: Har faktisk ennå ikke vært borti et moderne HK som ikke har slike kontakter. Har dessuten brukt opp alle pcie sporene på HK @GabrielV: Takk for feedback. Da blir det nok en liten bestilling fra frozencpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå