JS Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Skal ha 2 pcer på samme cs server, pcene er koblet til en hub som igjen er koblet til en SMC router og videre til ADSL modemet... Når den ene er på servern og den jeg prøver å komme inn så henger det seg opphos han andre... og jeg kommer heller ikke inn... jeg vet at jeg må configuere inne på router på NAT.. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 ikke bedre med en switch? jj, kan det hende at du har cmd_rate på 101? Da henger det seg opp med ADSL :o Sprengt linje.... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Ja, du kan prøve å stille på: cl_cmdrate (ta den på 30-50) cl_updaterate (ta den på 50-70) rate (ta den på 12500) Prøv dette, og se om det fungerer - Azton Lenke til kommentar
atrax Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Veldig lik tråd her: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...156814&forum=61 Kanskje svaret står der? Lenke til kommentar
JS Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 hm.. glemte og nevne en liten ting, siden vi ikke fikk et med routern til å funke så satt jeg opp den ene pcen til å dele nettet, fjerna routern helt og satt inn en hub i stedet.. da funka det helt fint! så tviler på at det cl_cmdrate cl_updaterade rate osv som er problemet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå