zeetings Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Hei! Har tenkt å begynne med norske youtube pranks, og har en ide til den første videoen jeg skal lage. Vil vite om dere synes det er en god ide eller om det bare er latterlig. I mitt hode høres den rå ut men vet ikke helt. Det jeg har tenkt å gjøre er å gå på et offentlig toalett der det er et do og to pissoar. Skal låse døren til det vanlige doet sånn at de som må tisse blir nødt til å bruke pissoaret. Da personen går å tisser skal jeg gå på pissoaret rett ved siden av å tisse mens jeg stirrer på tissen hannes og kommer med en kommentar etter hvert som: Dæven så liten den var eller: Så sykt stygg den var. Eller noe i den duren. Noen som har noe tips om hva som hadde tatt seg bra ut? Har tenkt å filme den denne uken om folket synes det høres ut som en god ide! Endret 6. mars 2014 av zeetings Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ikke den mest kreative ideen jeg har hørt dessverre. Veldig ubehagelig for din del også, som skal stå å se på tissen til andre menn som står å tisser. Hvis det ikke er en underliggende grunn til at du vil gjøre akkurat dette da? 2 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Men kjør på! Kan jo bli morsomt med rette personligheter. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Kan bli gøy det, og gi meg link til you tube kanalen din. Jeg vil se på deg hvis du gjennomfører dette. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 du kommer til å bli arrestert for å filme på et offentlig toalett... 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Ikke bli overrasket om om noen velger å plante knyttneven i fjeset ditt. Det ville forresten blitt en morsom "prank-film" 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Tror det kunne vært artig. Du kan jo risikere å få juling og da. Dersom du vil kjøre litt safere kan du jo si ''Dæven så stor den er''. De blir nok ikke like sur av det.. Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Husk at du ikke har lov til å vise ansiktet til noen uten lov fra personen selv. 1 Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Som rabagast sier. Kom med komentarer som "så stor den" o.l Gir respons som vi ikke har sett så ofte før. Pluss at sjangsen for å få seg en på tryne er mindre! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Jeg syns dette høres ufattelig lite morsomt ut, men det virker som om flere andre her vil ha glede av det så kjør på. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 (endret) Zeetings! Hvor er du? Det ble vel innleggelse da hodet traff porselenet... Endret 9. mars 2014 av Sentenza 2 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Du kommer til å bli kastet ut og eventuelt politiannmeldt. Kos deg 1 Lenke til kommentar
zeetings Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Zeetings! Hvor er du? Jobber med videoen.. regner med den er ferdig i slutten av uka Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Zeetings! Hvor er du? Jobber med videoen.. regner med den er ferdig i slutten av uka åja. Trodde som en annen her skrev, at noe hadde gått galt under stuntet haha. Du får ha lykke til! Og legg ut en link til videoen. Lenke til kommentar
liealot Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Dra en variant av Johnny Trebeins klassiske 'Puler du med den der..?' i stedet. Lenke til kommentar
zeetings Skrevet 10. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2014 Dra en variant av Johnny Trebeins klassiske 'Puler du med den der..?' i stedet. Hæ? Forklar hva du mener? Lenke til kommentar
liealot Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jonas Haga Nilsen aka Johnny Trebein, en (tidligere?) karakter i norsk uteliv og manageren til Yoga Fire (og venn av de gutta) fikk kallenavnet sitt fordi det så ut som om han hadde tre ben. Hvis du skjønner hva man mener med det. Det gikk flere røverhistorier om dette, og min personlige favoritt var den jeg beskrev over. Fyr står og pisser, og Johnny Trebein steller seg ved siden av. Titter bort på karen og spør 'Du...puler du med den der..?' og begynner å le. Stakkars fyren titter tilbake og ser noe som ligner en underarm stikke ut av buksa til Johnny, og får plutselig jævlig dårlig tid, i versjonen jeg hørte. Som en ekte røverhistorie finnes det sikkert varianter av den, men felles er at jeg tror reaksjonen til personen som får slengt den meldinga i trynet er morsom. På den andre siden, så filmer du folk på dass. Vær forsiktig, hensynsfull og ha en vanntett kontrakt. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Det er nok morro helt til en tar det litt mer alvorlig og gir deg en på kjeften.. Så anbefaler deg og ikke gjøre det. Det kan gjøre vondt Lenke til kommentar
zeetings Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Det er nok morro helt til en tar det litt mer alvorlig og gir deg en på kjeften.. Så anbefaler deg og ikke gjøre det. Det kan gjøre vondt Blir bare å være mer artig da.. er mere redd får å ikke ha loven på min side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå