mirene Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har vert på LAN og har drevet å ryddet opp i filene jeg lastet ned med Direct Connect der. Problemet er det at jeg har noen store filer som ikke lar seg slette. For eksempel Stanley Kubrick A Life In Pictures på 758MB Når jeg prøver å slette den,så får jeg denne beskjeden : "kan ikke slette Stanley Kubrick A Life In Pictures: Filen brukes av en annen person eller et annet program. Lukk programmer som kanskje bruker filen å prøv på ny." Jeg har avinstalert DC programmet og mappen men fikk fremdeles ikke slettet filen. Prøvd og å starte opp i sikkerhetsmodus,å slette filen men fikk heller ikke slettet filen på den måten. Er det NOEN som kan hjelpe meg med dette ? Lenke til kommentar
agarfors Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Prøv... * Endre navn på fila, deretter slett * Start frå boot-disk -Å- Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 dette er en kjent "bug" i XP med .avi filer søk litt rundt etter " XP-AVIFIX.inf " eller " AVIFIX for XP " og installer denne, så kan du slette filene.. Veldig mange som har disse på direct connect. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 søk litt rundt etter " XP-AVIFIX.inf " Hvor skal den legges? Lenke til kommentar
_howy Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Høyreklikk på fila: install Lenke til kommentar
atrax Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du har ikke lastet ned .bin- og .cue-filer og mounta imaget vha. Daemon Tools? Unmount og så kan du slette... Lenke til kommentar
Merrin79 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hadde XP før. Men gikk tilbake til Win2000 etter altfor mange problemer. Men det er en annen historie Det gikk fint å slette filer i Nero som XP ellers hadde problemer med å slette. Om du har Nero da.. ? Lenke til kommentar
mirene Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Jippi !! Det gikk glatt å slette gjennom NERO. Er nesten litt rart at etter å ha ALLE oppdateringene til Windows XP inkludert Service Pack 1,så skal et slikt problem henge igjen. :-? Takk for hjelpen ivertfall.Sammen er vi sterke og løser de fleste problemer. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Dette problemet oppstår med .avi filer fordi xp har den dumme "PREVIEW" funksjonen. Den som gjør at filen er i bruk nå du skal slette den. Som de sier over så ligger det patcher ute å nettet som fixer dette problemet. Lenke til kommentar
dagfaune Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Hvordan står det med eierskapet av filen ? Sjekk hvem som eier filen. Kanskje det ligger noe der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå