Elgen-Hansi Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Som flere her har spurt før meg, hva er problemet med sex med din partner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Samboeren bli lett blir sjalu, så hun vil at jeg ikke skal være i lag med andre. Jeg kan ikke flytte fra henne fordi vi må ha to inntekter for å ha huset hvor vi har familieforpliktelser (gamle og delvis syke foreldre). Du har en MINST like stor "familieforpliktelse" i det å være trofast mot samboer/kone som det å ta vare på foreldre. Så; skill lag, selg kåken, del penga, flytt inn på hver sin hybel med hver sine foreldre. Trangt, men sikkert koselig. Upraktisk å dra med damer i ett rom uten å vekke folk, men som man reder ligger man. Alternativet er å finne ut av dama's sexvegring. Det kan enten være dine forventninger eller ligge i hennes hode. Damer (generelt sett) må være "klare for" sex, sånt ligger ganske dypt biologisk. Med en skokk foreldre i heimen, og sikkert nok annet å foreta seg for å få hjula til å gå rundt, kan det godt hende stressnivået er noe høyt. Vi gutter slapper av med sex, damer må slappe av for å ha sex (sånn generelt). Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Hvorfor kan du ikke ha sex med din partner? Prøver du og hun nekter? Hun vil ikke? Hun kan ikke? Tiltman: jeg slapper av med sex Edit: la til Endret 6. mars 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Tiltman: jeg slapper av med sex ... du veit sånne generelle "regler" gjelder jo aldri samtlige av oss. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 ...du veit sånne generelle "regler" gjelder jo aldri samtlige av oss.Hehe nei, sant det. Jeg er mer som en mann der, alltid klar. Har vært i et forhold hvor det seksuelle manglet, ikke bra. Men er enig i at det bør gjøres avtale med samboer, jobbe gjennom ting eller gjøre det slutt.. Er ikke noen løsning å skaffe noen på si. Du sa hun er sjalu; hva om hun finner ut? Fortsatt nysgjerrig på det jeg spør over også. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Røyk bra cannabis. Skamfølsen forsvinner som dugg for solen, og sexen blir utrolig mye bedre. Og da spiller det ikke noen rolle hvem eller hvor mange man har sex med så lenge det er psykisk og fysisk tiltrekning tilstede. Da kan man være to, ha trekant eller store orgier. Blir like bra uansett! Anonymous poster hash: 06978...f07 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Og en ting til! Det er mange som lider under vrangforestillingen om at monogami er naturlig, det finner man fort ut at det ikke er når man klarner opp litt. Vi mennesker er aper. Det holder ikke å si at vi kun stammer fra apene, vi er aper. Vi er ikke sjimpanser eller gorillaer, men apearten som kalles mennesker. Og aper er fra naturens side ikke monogame. Jeg skjønte ikke dette før jeg begynte å røyke kvalitets-cannabis (det som kalles medisinsk marihuana) Mange tror at cannabis er et rusmiddel, men det kan jeg fortelle at det er det ikke. Mange tror at cannabis kun er den dritten som så altfor ofte selges på gata, og da er det jo heller ikke så rart at de tror det. Hovedproblemet med den fra gata er at den høstes lenge før den skal. Velger man å lage tinktur eller olje av den får man heller ikke røyk i lungene og har da kun helsegevinst. I de fleste parforhold er sexen over etter ca tre minutter, så over på sida og snork. Når vi har sex varer dette ofte i tre fire timer og orgasmene blir tusen ganger bedre. Da det gikk for meg før spruta jeg ikke mer enn maks ti-femten cm. Nå spruter jeg over en halv meter. Den seksuelle energien kanaliseres så mye bedre når sexen er deilig og varer lenge, at når klimakset kommer blir det enormt kraftig. Og på toppen av det hele blir orgasmen så helt utrolig deilig når alle kommer på likt etter flere timer med sex. Sex før og etter dette kan ikke engang sammenlignes. Anonymous poster hash: 06978...f07 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Og en ting til! Det er mange som lider under vrangforestillingen om at monogami er naturlig, det finner man fort ut at det ikke er når man klarner opp litt. Vi mennesker er aper. Det holder ikke å si at vi kun stammer fra apene, vi er aper. Vi er ikke sjimpanser eller gorillaer, men apearten som kalles mennesker. Og aper er fra naturens side ikke monogame. Jeg skjønte ikke dette før jeg begynte å røyke kvalitets-cannabis (det som kalles medisinsk marihuana) Mange tror at cannabis er et rusmiddel, men det kan jeg fortelle at det er det ikke. Mange tror at cannabis kun er den dritten som så altfor ofte selges på gata, og da er det jo heller ikke så rart at de tror det. Hovedproblemet med den fra gata er at den høstes lenge før den skal. Velger man å lage tinktur eller olje av den får man heller ikke røyk i lungene og har da kun helsegevinst. I de fleste parforhold er sexen over etter ca tre minutter, så over på sida og snork. Når vi har sex varer dette ofte i tre fire timer og orgasmene blir tusen ganger bedre. Da det gikk for meg før spruta jeg ikke mer enn maks ti-femten cm. Nå spruter jeg over en halv meter. Den seksuelle energien kanaliseres så mye bedre når sexen er deilig og varer lenge, at når klimakset kommer blir det enormt kraftig. Og på toppen av det hele blir orgasmen så helt utrolig deilig når alle kommer på likt etter flere timer med sex. Sex før og etter dette kan ikke engang sammenlignes. Anonymous poster hash: 06978...f07 Hvis du tror du har funnet ungdomskilden i cannabis kan vi snakkes om noen år. The candle that burns twice as bright burns half as long. Du lurer ikke oss, men deg selv. Endret 19. mars 2014 av vidor 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor skulle jeg prøve å lure noen? Ts har skamfølelse og spurte om råd, og jeg fortalte hva som funker for meg. Det er vel ikke å lure noen det? Anonymous poster hash: 06978...f07 Lenke til kommentar
The impossible dream Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Drit i hva alle andre mener om ting. Ikke legg for mye vekt på hva du har blitt oppdratt til å tro er riktig, hva som er allment akseptert som riktig. Det er ditt liv og det er du som bestemmer hva du skal gjøre med det. Til alle sammen som svarer på tråden: han spurte om tips til å bli kvitt skammen. Det var ikke moralpreken han etterspurte. Hold dere til saken. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Må være lov å spørre hvorfor han og samboer ikke kan ha sex... Lenke til kommentar
Nord73 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fordi hun ikke liker det og gjør alt for å unngå det. Sovner på sofaen, eller legger seg før, unnskylder seg med det ene og det andre. Lurer på om jeg mener hun skal gjøre noe hun misliker. Er det kjærlighet, spør hun og gir meg dårlig samvittighet for at jeg vil ha sex. Men vi klarer å godt sammen på alle måter unntatt det her. Og jeg tror mange samboere eller gifte som holder sammen livet har godtatt å leve med store savn. Lenke til kommentar
Nord73 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Jeg leste at Victoria Milan har mer enn 100000 registrerte nå. Så jeg er ikke alene om å tenke på det her. Må bare lære meg å slutte å tro at det er galt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fordi hun ikke liker det og gjør alt for å unngå det. Sovner på sofaen, eller legger seg før, unnskylder seg med det ene og det andre. Lurer på om jeg mener hun skal gjøre noe hun misliker. Er det kjærlighet, spør hun og gir meg dårlig samvittighet for at jeg vil ha sex. Men vi klarer å godt sammen på alle måter unntatt det her. Og jeg tror mange samboere eller gifte som holder sammen livet har godtatt å leve med store savn. Ett av de sterkeste tegn på kjærlighet er å gjøre noe for partneren som man ikke liker, ting man liker å gjøre gjør man for seg selv. I ett forhold har du all rett til å sette krav, hvis du sier at du ikke vil være i ett sexløst forhold setter du det som krav også finner dere ut hvordan dere skal oppnå det. Jeg håper ikke det er mange der ute som lever med store savn, hvis noe er viktig for en person burde partneren støtte opp om det. Lenke til kommentar
Nord73 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Det første du sier har vi snakket om. Men da sier hun at hvis hun må gjøre noe ubehagelig og ha sex med meg fordi hun elsker meg, så må jeg kunne klare å la være å ha sex med henne hvis JEG virkelig elsker henne. Grav litt i alle parforhold som har vart mer enn 10 år og hvis de er ærlige og du spør lenge nok vil du se at de bor sammen fortsatt fordi de har gitt opp å ha drømmer og ønsker. Pga unger og foreldre og familie ellers, andre forpliktelser og økonomi. Lenke til kommentar
otl Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Grav litt i alle parforhold som har vart mer enn 10 år og hvis de er ærlige og du spør lenge nok vil du se at de bor sammen fortsatt fordi de har gitt opp å ha drømmer og ønsker. Pga unger og foreldre og familie ellers, andre forpliktelser og økonomi. La oss si at en bytter partner og problemene løser seg. Så sitter en med samme unger, foreldre forpliktelser og økonomi. Hva skal en bruke som unnskyldning da? Selv tror jeg det går mer på at en kan risikere å gå lei hverandre i lengden hvis en ikke klarer å komme til en løsning på problemer som dukker opp underveis. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Noen ganger trives man bedre hver for seg. Noen ganger kan man ikke finne ut av det. Sier ikke det er tilfelle her, men vet av erfaring at noen ganger har man det bedre med å gå fra fordi partner holder en nede og gjør en deprimert... Sex er viktig for de fleste mennesker. Om hun ikke kan eller vil gi det, så må hun la deg få andre plasser. Er lettere å klare seg uten for henne som ikke vil ha enn for noen som vil ha. Hvorfor vil hun ikke? Er hun aseksuell? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. mars 2014 Del Skrevet 9. mars 2014 Grav litt i alle parforhold som har vart mer enn 10 år og hvis de er ærlige og du spør lenge nok vil du se at de bor sammen fortsatt fordi de har gitt opp å ha drømmer og ønsker. Pga unger og foreldre og familie ellers, andre forpliktelser og økonomi. Det er nok ganske så forskjellig fra par til par, man får det man gjør det til. Uansett, det å pule rundt på andre kvinnfolk mens du er i et forhold er etter min mening ren idioti. Da kan du heller gro på deg et par baller å gjøre det slutt først. I tillegg vil du nok fort merke at gresset neppe er grønnere på den andre siden når du innser hva du har mistet. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Grav litt i alle parforhold som har vart mer enn 10 år og hvis de er ærlige og du spør lenge nok vil du se at de bor sammen fortsatt fordi de har gitt opp å ha drømmer og ønsker. Pga unger og foreldre og familie ellers, andre forpliktelser og økonomi. Det er nok ganske så forskjellig fra par til par, man får det man gjør det til. Uansett, det å pule rundt på andre kvinnfolk mens du er i et forhold er etter min mening ren idioti. Da kan du heller gro på deg et par baller å gjøre det slutt først. I tillegg vil du nok fort merke at gresset neppe er grønnere på den andre siden når du innser hva du har mistet. Skal ikke mye til for at gresset er grønnere på andre sia om pule-enga har visnet... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå