b-real Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Jeg satt å leste et inlegg her og så bare for morroskyld så skulle jeg teste om det gikk an å redigere andre sine meldinger, og det fikk jeg til!!! WfT??? Lenke til kommentar
EC Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Men endringene kunne ikke lagres? Du kan "endre" på andres innlegg, men du kan ikke lagre uten passordet. Så da er du like langt... :razz: "Kan jeg ikke endre på dette var det det du sa? Mvh B|Real" _________________ Vidar Fagerjord http://hinux.hin.no/~vidarf/ Skribent for overklokking.no Jeg kan vist redigere ganske så mye slik jeg ser det.Så jeg vil på det sterkeste anbefale dere som utvikler frames-versjonen av hw-forumet starter nå og rette på denne feilen. Mvh B|Real [ endret av B|Real den 2002-02-17 15:45 ] [ endret av B|Real den 2002-02-17 15:48 ] [ endret av B|Real den 2002-02-17 15:49 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2002 Som du ser ovenfor så kan jeg redigere dine og andres innlegg...jeg vet ikke om det er jeg som har fått moderatorkunskaper over natten ellers så er det en ganske så fatal feil i frames. Lenke til kommentar
amund Skrevet 17. februar 2002 Del Skrevet 17. februar 2002 Feilen er rettet. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå