Twix1010 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 har en godt spill data men sims 3 fryser ofte i noen sekunder og så fortsetter det som normalt og så fryser det i igjen, har lest om mange som har dette problemet vet noen hvordan man kan fikse det? Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 SIms 3 er proppfullt av bugs og dårlig optimalisering. Mener det finnes en mod som kan hjelpe noe på dette. Er ikke så godt kjent med den selv, men tror det er Nraas Overwatch. Mulig det finnes flere. Om den er så lett å håndtere er en annen sak. Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 er ikke så god på modding Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Da blir det gjerne tilbake til «Sims 3 er proppfullt av bugs og dårlig optimalisering», og sånn er det bare. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Du kan prøve den her: http://www.carls-sims-3-guide.com/technicalhelp/slowgame.php Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 har en godt spill data men sims 3 fryser ofte i noen sekunder og så fortsetter det som normalt og så fryser det i igjen, har lest om mange som har dette problemet vet noen hvordan man kan fikse det? Spiller du tilfeldigvis på kartet "island paradiso"? Lenke til kommentar
Twix1010 Skrevet 9. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2014 Nei men har det installert, er et annet problem med sims 3 og det er at når jeg skal lage ny person må jeg bruke kort tid ellers stopper bare spiller og fungere Lenke til kommentar
john001 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Det er sikkert mods du har fra modthesims.info, eller når du laster opp hus å simmer får du ofte med spesial inhold, jeg anbefaler å gå på start menyen den blå runde start tingen,vælg kjør uten spesial innhold brukk cclean, fix feil restart Endret 11. juni 2014 av john001 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå