Hippie Love Forever Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hei. Beklager min norsk. Den forrige tråd som jeg starte ble stengt. Det var en person som kanskje ikke skjønte hva jeg skrev som kom med kommentar som gjorde at moderator stengte tråd. OK! Lager den på ny. For mange år siden falt jeg fulstendig in love med the hippie movement. Selvom jeg er ikke mer en 22 år gammel gutt, og ikke levde da in the sixties, er det som at jeg since da har savnet denne tiden enormously. All jeg ønske er å levde den gangen. I det siste år har jeg smoked ofte. Really good marijuana. Den viste meg en gang in future mens jeg lever at earth blir et hippie paradise. Den viste meg also hvordan det skal gjøres, og det var easy. So incredibly easy. Nothing complicated about it. Og hippie paradise som jeg så var så vaker. Free love in ren og vaker nature. No cars, no tall buildings, no airports, no society, nobody there to bother us, nothing negative. Just nature, beautiful naked boys and girls, birds, trees, flowers, bees, waterfalls, air, clouds. Jeg kan fortsette i timer med fortelle. Jeg også ble vist at age as of now doesn't matter. Nature makes everybody who choose to go with it young, and it's so simple. I was shown that human anatomy and the anatomy of every other natural body is incredibly complex but at the same time so simple by design that complete renewal is possible. Ok. Da har jeg fortalt det jeg så. Poorly, of course, but words describe so little compared to pictures. Min spørsmål er er det andre hippies der ute og har dere opplevd something relating to this? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg ville kuttet ned på røykinga .. Lenke til kommentar
Hippie Love Forever Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Slapp av, jeg vet hva jeg så. Hadde du sett også, ville skjønt du også. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Slapp av, jeg vet hva jeg så. Hadde du sett også, ville skjønt du også. Javel, men jeg har prøvd å oppsøke den "plattformen" du snakker om her, og jeg har også brukt "substanser", og har sett mye snodig - men man kan også komme til det samme stedet uten substanser innabords, og da blir det enda mer fantastisk .. Har du prøvd det? Lenke til kommentar
Hippie Love Forever Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Grunnen til at man skjønner mye mindre når man ikke bruke marijuana er at det oppstår cannabinoid depletion in the body. The Endocannabinoid System in babies bodies are intact, but when you don't "fill up" with cannabinoids during your lifetime your brian's capacity gets slow and you're unable to see reality for what it really is. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Du har altså ikke prøvd det, men likevel vil du påstå at du vet noe - kan det være at du tar feil? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Grunnen til at man skjønner mye mindre når man ikke bruke marijuana er at det oppstår cannabinoid depletion in the body. The Endocannabinoid System in babies bodies are intact, but when you don't "fill up" with cannabinoids during your lifetime your brian's capacity gets slow and you're unable to see reality for what it really is. Bullshit. 2 Lenke til kommentar
Hippie Love Forever Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Joda. Mange år jeg ikke brukte cannabis. Jeg skjønte da veldig lite enn når jeg bruker. Jeg hadde også mange dårlige holdninger om ting. Nå jeg er glad i meg selv, før noen ganger jeg hatet meg selv også. Cannabis er ikke bare medisin, men også noe kroppen trenge akkurat som mat, noe man må passe å fylle opp med. Ellers hodet blir tåkelagt, og man blir unable to reason, think straight and so on. And it's only biochemical. If you lack something vital, the body systems work improperly. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Du fantaserer, og svarer ikke på konkrete spørsmål, så dette er bare tøys og tull. Slutt å røyk, det er ikke bra for vettet ditt Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Joda. Mange år jeg ikke brukte cannabis. Jeg skjønte da veldig lite enn når jeg bruker. Jeg hadde også mange dårlige holdninger om ting. Nå jeg er glad i meg selv, før noen ganger jeg hatet meg selv også. Cannabis er ikke bare medisin, men også noe kroppen trenge akkurat som mat, noe man må passe å fylle opp med. Ellers hodet blir tåkelagt, og man blir unable to reason, think straight and so on. And it's only biochemical. If you lack something vital, the body systems work improperly. Jeg er liberal når det kommer til cannabis. Men og påstå at kroppen trenger cannabis, det er tullprat. Du fantaserer, og svarer ikke på konkrete spørsmål, så dette er bare tøys og tull. Slutt å røyk, det er ikke bra for vettet ditt Tror du har rett. Cannabis er slett ikke bra for alle. Det leser vi i denne tråden. 2 Lenke til kommentar
Hippie Love Forever Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg har prøvd uten marijuana, som jeg sa og da var hodet tåkelagt. Var det ikke det som var spørsmål? Joda, det går bra med hodet mitt, no worry. Bekymringer er borte også. Før jeg bekymret meg om mye. Hele tiden om alt mulig. Stresset også var jeg. Gone from my life. Now finally I have started focusing on the things in life that really matters, and now when I am capable I can also start acting. Uten cannabis hadde jeg vært død, seriously. I had suicidal thoughts for years. Gone as well. Mitt liv er bra, og da er det vel ikke noe galt i det? :-) 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg har prøvd uten marijuana, som jeg sa og da var hodet tåkelagt. Var det ikke det som var spørsmål? Joda, det går bra med hodet mitt, no worry. Bekymringer er borte også. Før jeg bekymret meg om mye. Hele tiden om alt mulig. Stresset også var jeg. Gone from my life. Now finally I have started focusing on the things in life that really matters, and now when I am capable I can also start acting. Uten cannabis hadde jeg vært død, seriously. I had suicidal thoughts for years. Gone as well. Mitt liv er bra, og da er det vel ikke noe galt i det? :-) Du hadde selvsagt ikke vært død uten cannabis, hvor har du slikt tøv i fra? Hvor lenge har du røyka? Lenke til kommentar
Hippie Love Forever Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Men jeg lurer på, hva er det som er galt her. Skjønner liksom ikke helt hva det er dere mener er galt. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Men jeg lurer på, hva er det som er galt her. Skjønner liksom ikke helt hva det er dere mener er galt. Du bør selv spørre deg hva som er galt. Du kommer med påstander som at du ikke ville klart å leve uten cannabis osv. Da bør du oppsøke hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg har prøvd uten marijuana, som jeg sa og da var hodet tåkelagt. Var det ikke det som var spørsmål? Joda, det går bra med hodet mitt, no worry. Bekymringer er borte også. Før jeg bekymret meg om mye. Hele tiden om alt mulig. Stresset også var jeg. Gone from my life. Now finally I have started focusing on the things in life that really matters, and now when I am capable I can also start acting. Uten cannabis hadde jeg vært død, seriously. I had suicidal thoughts for years. Gone as well. Mitt liv er bra, og da er det vel ikke noe galt i det? :-) Først må du nesten nullstille det forurensede hodet ditt, så kan du svare på om det virker. Jeg har prøvd begge deler, og kan med rette si at det virket for meg, slik det ble sagt/lovd av de lærerne som veiledet meg. Å blande inn fremmede substanser i dette, er både risikabelt og ærlig talt, ganske så pinglete Lenke til kommentar
Hippie Love Forever Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Joda. Hadde vært død. Livet var ikke verd å leve, og det eneste lege kunne gi meg var antidepressives. These pills gave made me the strength I needed to kill my self. I had everything lined up. The good bye letters were written, and I had heroin enough for at least three overdoses. I don't know who to thank, maybe some cosmic genious or love, or simply my friend Vivian. She came to me the same day and asked if I would share a joint with her. I thought what the hell, and that changed everything. So trust me, I would be dead today had I not smoked that joint! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Vel, så lenge det går bra med deg, men jeg tviler på din fremgangsmåte, og husk nå at intet varer evig, så det kan hende at denne temporære tilstanden av "high" avløses av en like sterk "down", og da kan det hende at selv flere kilo cannabis ikke vil virke i det hele tatt Lykke til! Lenke til kommentar
Hippie Love Forever Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Nei, du misforstår. Hodet mitt var forurenset før jeg begynte å bruke cannabis, ikke etter. Hadde det blitt forurenset av cannabis hadde jeg ikke brukt det. Det som forurenset mitt hode var mange saker, blandt annet tv, nesten alt som er på tv. Sport, nyheter, denne rare underholdningen, skole, jobb, og alt dette rare folk gjør og tror at skal gjøre dem lykkelig. I have to admit though, I still watch tv occasionally, primarily sports and entertainment, and the strain I use for this purpose makes meg laugh so hard that I always end up not not being able to stand upright. Laughing like this is so healthy. I am so completely aware and alive! I don't know how to express my gratitude for this multipurpose substance. Not only did it save my life, but now my life is great and it gets a little better each and every day. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Så du fant EN vei, som du mener har "renset" hodet ditt. Men det finnes mange andre veier, som både er bedre for kropp og sinn. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Hvorfor skriver du halvparten av innlegget på engelsk, og resten på norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå