3irik Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Ser at Nissin har laget en blits som er ekstremt aktuell for meg: http://www.lightingrumours.com/nissin-i40-speedlight-announced-in-japan-5375#.UxhS9fkk1TF Kan tiltes opp, snus til siden, og er veldig liten så den passer fint på Sony A7 (og passer i den nye blitsskoen til Sony) Derfor: Noen som vet om noen i Norge som selger Nissin? Endret 6. mars 2014 av 3irik Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Focus Nordic er importøren, så du vil nok finne de flere steder. Jeg ser at bl.a. Dustin selger de. Når det gjelder akkurat denne blitsen, så kommer den nok ikke til landet før i april. Jeg er forøvrig enig i at det er en interessant sak. Endret 6. mars 2014 av tomsi42 Lenke til kommentar
3irik Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Takk skal du ha! Får bare smøre meg med tålmodighet. Finnes det noen alternativer til den? Er ikke ute etter en stor og kraftig greie, men det er viktig å kunne snu den opp i taket uansett retningen jeg holder kameraet (Altså; ikke opp ned da) Gleder meg til å se prisen den havner på i butikkene... 1795 er uansett ikke så mye! Endret 6. mars 2014 av 3irik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå