TST Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 I tillegg snakker gutta om The Elder Scrolls Online, Starbound og nye Thief.Podkast: Disse blodtørstige spillvampyrene er legendariske Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Soul Reaver ble laget av Crystal Dynamics. Jeg tror Eidos på det tidspunktet kun var utgiver, ikke produsent. 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Soul Reaver ble laget av Crystal Dynamics. Jeg tror Eidos på det tidspunktet kun var utgiver, ikke produsent. Setter pris på infoen! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fikk ikke svar på spørsmålet som jeg skrev på sist ukes podcast Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fikk ikke svar på spørsmålet som jeg skrev på sist ukes podcast Damn it, beklager så mye! Email det gjerne til email (at) radcrew (dot) net så jeg husker det! Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Fikk ikke svar på spørsmålet som jeg skrev på sist ukes podcast Damn it, beklager så mye! Email det gjerne til email (at) radcrew (dot) net så jeg husker det! Done Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Trenger ikke å grinde for å "breake" Castlevania: SOTN. Holy Water. That is all. 1 Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Når man er inne på temaet Pokémon, så tror jeg det kunne blitt kult om de hadde remaket Sapphire/Ruby i X/Y motoren. Gen 5 hadde jo ingen remakes, og GBA generasjonen begynner å bli godt utdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå