Reisndyr Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Når jeg skal sette inn min Western Digital 120gb S-ATA så står det disk failure. Hvordan skal jeg koble S-ATA disken? Lenke til kommentar
krest Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 har du husket å legge til driverne til s-ata, hvis du skal ha windows på den :-) Lenke til kommentar
Reisndyr Skrevet 9. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg lurer bare på hvordan jeg skal koble ledningene til s-ata disken riktig. Lenke til kommentar
melbamix Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Er jo ikke mulig å sette den inn feil vei eller noe slikt da.... Lenke til kommentar
audunr Skrevet 9. oktober 2003 Del Skrevet 9. oktober 2003 Jeg har ingen SATA-disk, men derimot to SATA-kabler for hånden. Så vidt jeg kan se er det ikke mulig å koble disse kablene feil. Annet jeg har plukket opp rundt temaet installasjon av SATA-disker: 1. Noen SATA-disker har spesielle strømkontakter. Du trenger kanskje en overgang om strømforsyningen din ikke har den moderne typen. 2. Om du skal installere Windows på en SATA-disk trenger du en diskett med drivere for SATA-kontrolleren, trykk F6 under oppstart av installasjonsprogrammet. MVH Audun Lenke til kommentar
Redlight Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Du må aktivere s-ata i bios. Les manualen til hk så finner du ut hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå