pierce007 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Sitter med en Dell M6600 som jeg antar ikke har AC standarden. Er det bare å kjøpe hvilket som helst kort, som feks et slikt: http://www.dustin.no/product/5010757342/intel-wlan-7260-mini-pcie-m-2-dual-band-802-11a-b-g-n-ac-bt4-0/ Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Nei, men nesten. For det første må du ha et kort som fysisk passer inn. Det du linker til har f.eks. ikke to antenner. Du må nok åpne PCen for å se etter først. Og selv om du får tak i et kort som passer inn er det ikke sikkert at PCen din vil ha det, men det koster ikke mye å prøve. Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 6. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2014 Nei, men nesten. For det første må du ha et kort som fysisk passer inn. Det du linker til har f.eks. ikke to antenner. Du må nok åpne PCen for å se etter først. Og selv om du får tak i et kort som passer inn er det ikke sikkert at PCen din vil ha det, men det koster ikke mye å prøve. Da får jeg vente til jeg kommer hjem for å sjekke... Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2014 Nei, men nesten. For det første må du ha et kort som fysisk passer inn. Det du linker til har f.eks. ikke to antenner. Du må nok åpne PCen for å se etter først. Og selv om du får tak i et kort som passer inn er det ikke sikkert at PCen din vil ha det, men det koster ikke mye å prøve. Har dette kortet: http://www.intel.com/content/www/us/en/wireless-products/centrino-ultimate-n-6300.html Lenke til kommentar
aam01 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Da må du i tilfelle velge et alternativ med to antenner. Dustin har fire forskjellige 7260, to av dem har to antenner. Hvorvidt dette kortet vil virke i din PC vet jeg ikke, det må du sjekke med Dell. Det er ikke alltid nok at kortet fysisk passer inn. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 (endret) Sjekk at det nye kortet har produktnummeret: 7260.HMWWB Eller ser slik ut: (Er større sansynlighet at det virker om det har et intel kort fra før av.) Verre for folk som har Broadcom eller Atheros trådløs. Endret 27. mars 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
pierce007 Skrevet 9. april 2014 Forfatter Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Dette kortet har jeg - og her sitter det 3 ledninger mot 2 som er linket til. Hva er forskjellen på antall ledninger? Vil kortet fremdeles passe? Endret 9. april 2014 av pierce007 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå