Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Vet ikke hvor lenge en PSU skal vare, men 9 år begynner å høres ganske drøyt ut Indeeed, Jeg har kun brukt den 2 år tilsammen Men når jeg fikk Classy så sa det Boom, PSU`en hadde ligget i kjeleren i mange år anyway.. Nå blir det en kvalitet PSU nemelig Seasonic X 750 Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Sweet, hvilke nettside er det du handler på? Komplett har ingen seasonics' så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Sweet, hvilke nettside er det du handler på? Komplett har ingen seasonics' så vidt jeg vet? akkurat den har jeg ikke handlet ennå Men... Må nok (desverre) kjøpe den på netonnet da som sagt komplett ikke har den Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Link? var nettopp inne på netonnet, men så ingen 750w seasonic :O er den ikke-modulær? Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Har vært innom netonnet, og virker som Corsair AX760 virker som et bedre valg, har i tillegg platinum rating og 7 års garanti. Edit: tydelig mange dårlige reviews, DOAs etc, så går nok tilbake til CM, trenger ikke mer uansett Endret 8. mars 2014 av Magsamm Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Har vært innom netonnet, og virker som Corsair AX760 virker som et bedre valg, har i tillegg platinum rating og 7 års garanti. Edit: tydelig mange dårlige reviews, DOAs etc, så går nok tilbake til CM, trenger ikke mer uansett Snakk med andrull han er kongen op hauen akkurat ang Psu`er Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Har nå lagt inn en bestilling for CM 750S så da blir det overclocking Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 11. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. mars 2014 Har nå fått overclocket Phenomen til 3.6 ghz med max temp på 50 grader Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 12. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 Har nå fått overclocket Phenomen til 3.6 ghz med max temp på 50 grader Fremskritt Du kan sikkert klokke en del høyere mtp tempen Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 12. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2014 nja, max safe temp er 62 grader. så max til 3.7 før d begynner å bli litt for varmt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå