Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Ok, da går jeg for den 750w. Hvis det viser seg at pcen ikke takler watch dogs noe særlig kan jeg overclocke CPU og adde et Asus 280x DCU II ps: skjermen min er 120hz btw, stor forskjell fra 60hz Endret 7. mars 2014 av Magsamm Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Ok, da går jeg for den 750w. Hvis det viser seg at pcen ikke takler watch dogs noe særlig kan jeg overclocke CPU og adde et Asus 280x DCU II ps: skjermen min er 120hz btw, stor forskjell fra 60hz kanskje 120hz hadde vært kult å ha mtp jeg får langt over 60fps i spill Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 da er det verdt det å gå til innkjøp av en slik skjerm, det blir en silkemyk opplevelse om man har kraft nok til det. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 da er det verdt det å gå til innkjøp av en slik skjerm, det blir en silkemyk opplevelse om man har kraft nok til det. Gotta Save Some Money Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 ye, var det jeg tenkte jeg også, men tror det blir veldig knapt med oppsettet mitt + et 280x på en så gammel PSU Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 ye, var det jeg tenkte jeg også, men tror det blir veldig knapt med oppsettet mitt + et 280x på en så gammel PSU Det er jo greit å ha rom til både oppgradering og overklokking Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Indeed, pluss at det begynner uansett å bli på tide Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Indeed, pluss at det begynner uansett å bli på tide Mitt gamle 780 ble kortsluttet pga dårlig PSU, Detter skjedde for en måned siden Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Auda, veldig uflaks med den da :/ Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Auda, veldig uflaks med den da :/ Jau, Fikk en ertstatning og hentet den igår Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 ah, Im sooo jealous right now går ikke an å sammenligne dette om mitt 660 ti :/, men fint at du fikk et nytt da, hadde fått et anfall om jeg hadde måtte kjøpt nytt 1 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 ah, Im sooo jealous right now går ikke an å sammenligne dette om mitt 660 ti :/, men fint at du fikk et nytt da, hadde fått et anfall om jeg hadde måtte kjøpt nytt Hahah No need Har snakket med Evga før jeg sendte det inn til komplett, de sa at de kunne erstatte det Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Ah sweet, tviler på at Komplett hadde vært så godhjertet men fint at det årna seg Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Ah sweet, tviler på at Komplett hadde vært så godhjertet men fint at det årna seg Håper dfe er like godhjertet når jeg skal sende inn HK også Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 røyk hovedkortet også ? :O Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 røyk hovedkortet også ? :O Jepp, Bad PSU Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 røyk hovedkortet også ? :O Jepp, Bad PSU Var kvaliteten på den såpass dårlig? Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 7. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. mars 2014 Skal aldri mer vær cheap når det kommer til innkjøp av PSU, kjøpte faktisk corsairen brukt xD, er et under at den har holdt så lenge :O Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 8. mars 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 røyk hovedkortet også ? :O Jepp, Bad PSU Var kvaliteten på den såpass dårlig? Antec 1200watt fra 2005 :/ Lenke til kommentar
Magsamm Skrevet 8. mars 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mars 2014 Vet ikke hvor lenge en PSU skal vare, men 9 år begynner å høres ganske drøyt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå